Arda salona girip Mirza'ya uzaktan baktı. Şimdi onunla baş başa odasında mı duracaktı? Aşırı heyecanlıydı acaba içerideyken onun karnına dokunurmuyudu ? Arda karnından aşırı huylanırdı ve dokunursa ne yapacaktı.
"Noldu? Gelsene buraya?" Mirza'nın sesini duymasıyla irkildi. "Iııı yok birşey... şey yapalım odama geçebiliriz." Mirza tamda bunu bekler gibi ayağa kalkmış Arda'nın yanına gelmişti.
Arda paytak adımlarla odasına doğru ilerlerken Mirza arkasından ilerliyordu. Arda kapısının yanında durup biraz durdu ve arkasına döndü "İstersen içeride film falan izleyebiliriz." Mirza onun utangaç halina bakıp
"Seni izlemek dururken neden uyduruk şeyleri izleyeyim ki?" Arda her sözde biraz daha kızarırken "Tamaaaamm." uzatarak kurduğu kelimeyle kapısını açıp onun girmesi için biraz çekildi.
Mirza odayı incelerken çalışma masasının orda ki sandalyeye oturmuştu. "Odan güzelmiş." dediğinde "Teşekkür ederim." diye yanıtladı Arda.
Biraz daha utançla birbirlerine baktıktan sonra kapının tıklatılmasıyla Arda hemen kapıyı açıp annesiyle göz göze geldi.
"Size atıştırmalık getirdim. Ben şimdi dışarı çıkıyorum gelmeden önce haber ederim telefonun yanında olsun. İyi eğlenceler." Arda annesinin getirdiği tepsiyi eline alırken kafa sallamakla yetinmişti.
"Annenin erkek olduğundan hiç bahsetmedin bana?" soru cümlesiyle Arda cevap vermeden önce tepsiyi yere koyup oturmuştu. Mirza'da direkt yanına otururken "Bilmem hiç aklıma gelmdi demek." demişti.
"Sen o yüzden mi herşeyi annene anlatıyordun. Onun da erkek ve gay olmasından dolayı?" Arda soruyu duyar duymaz kafa sallamıştı.
"Ben pek fazla bilmem çok arkadaşımda yok hatta hiç yok o yüzden nasıl davranacağımı ya da nasıl konuşmam gerektiğini tam bilmiyorum.
Annemde bana güzelce anlatır işte.""İyiymiş senin anan ha, ben anama desem ki bi erkekle görüşüyom anam direkt dayımlara haber verir." Arda dediğiyle hafif kıkırdarken "Niye onlara haper veriyor ki?" diye sormuştu.
"Niye olacak benim oğlan baştan çıktı ya bunun başını bulun ya da başını alın diye." Arda dediğine önce gülerken sonradan duyduklarıyla biraz suratı asılmıştı.
Mirza konuyu değiştirmiş ve atıştırmalık yiyene kadar 2 saatlik bir süre geçmişti.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
◇Burda böldüm çünkü diğer bölümle bir yazarsam uzun olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|
Humor[ TAMAMLANDI ] Kıronun teki naif birine aşık olur mu? Okuyalım görelim