"Ahğ Mirza." Arda inlemelerini durduramayarak ismiyle inlemeye devam ediyordu. Mirza biraz daha hırslanıp kendini ona doğru ilerletirken yeni derinlikler keşfediyordu. "Ağğh Mirza yavaş-" Mirza sonkez daha gitgel yapıp en sonunda sert girerek boşlamıştı küçüğünün içine.
"Çok mükemmelsin." Mirza Arda'nın içinden çıkmadan üzerine yatmış ve kafasını boynuna gömerken kurmuştu aşk kokan cümlesini. Hafif hafif gel gitler yaparken anlındaki terler Arda'nın bouynuna yapışıyordu.
"Mirza şey ben banyoya gideyim." Mirza 2 hafta olmasına rağmen hâlâ utanan çocuğa başını kaldırarak baktı. Kaşlarını iki kere yukarı kaldırıp indirmişti. "Bugün bu yataktan kalkmak yok! Ve ayriyeten üzerini giymekte yok."
Mirza Arda'nın gözlerine bakıp emir verici tonda konuşurken Arda birsüre daha bakıp başının altındaki yastığı çekip suratına kapatmıştı. "Sadece banyoya gitmek istiyorum." Yastığın altından gelen boğukça sesle Mirza gülerek soğ göğüs ucundan öpmüştü.
"Acıktım." Arda yastığın altından tekrar seslenirken Mirza benden daha odun olabiliyor diye düşünmeye başlayıp çoktan ayağa kalkmış ve gülerek servis telefonunu almıştı eline. Birşeyler sipariş ederken arkasındaki hareketliliği hissetmişti ama bakmamıştı.
Sonra zeminden gelen çıplak ayak sesleriyle telefonu kapatıp yataktan kaçmaya çalışan çocuğu kendi bedenine yapıştırdı. "Yaa Mirza utanıyorum işte bırak." Arda yalvaran ve utanan gözlerle ona bakarken Mirza geri geri yürütmeye başlattı onu.
Arda bu yürüyüşün sonunu bildiğinden hemen kaçacak yer ararken "Mirza. Bak şey yapalım... şey."
"Ney?" Mirza kedi gibi köşeye şıkışmış Arda'yı izlerken ardanın gözleri odayı turluyordu. "Şeeeyy hah buldum ben şort giyeyim güzel oluyor onlar bana bak orda var." parmağıyla heyecanlı heyecanlı valizlerinin olduğu tarafı gösterirken Mirza kolundan öpmeye başlayarak boynuna kadar gelmişti.
"Mirza sen beni dinlemiyorsun ki." Dudaklarını büzerek konuşurken Mirza tarafından deli gibi öpülmek istediğini bilmiyordu. "Mirzaaaa." çocuk gibi hafif yerinde zıplarken Mirza kendine gelip gözlerine baktı. Kapının tıklatılması ve 'servis' sesinin işitilmesi Arda'yı göklere çıkarırken Mirza'yı sinire boğmuştu.
Mirza Arda'ya "Şunu giy." Mirza kabala yerden aldığı kendi kıyafetlerinden birini ona atarken kapıya ilerlemişti. Kapıyı açmadan Arda'yı kontrol edip açmıştı kapıyı. Arda Mirza'nın kıskançlığını bildiğinden bacakları gözükmesin diye yatağın içine girip örtmüştü üstünü...
Yemek siparişleri gelip yemişler ve birazda Arda'nın kendince kurnazlığıyla şortunu giymesine izin vermişti lakin şortu bi bakasırdan farksız dar ve aşırı kısaydı. Mirza'nın tişörtü altından velli dahi olmuyordu.
"Mirza havuza gidelim mi?" Mirza önce kafasına tartmış sonrada kafasını olumlu şekilde sallamıştı. Arda çalan telefonla yatağa ilerlerken ağzındaki son lokmayı çiğniyordu. Açmadan hemen önce yutup cevapladı telefonu.
"Alo efendim abi?"
"..."
"Sefa sen misin?"
"..."
"Yoo ben engellemdim yaa Mirza engelledi seni."
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|
Humor[ TAMAMLANDI ] Kıronun teki naif birine aşık olur mu? Okuyalım görelim