AH SEFA AH 4

8.2K 416 57
                                    

ARDA : Mirza iyisin değil mi?

MİRZA : İyiyim gülüm iyiyim

ARDA : Doktor falan ne dedi

MİRZA : Birşey yok ya sadece atlarken ayağımı burkmuşum şişmiş bir hafta üstüne basma yat dedi.

ARDA : Şu an annem evde yok gelirse izin alıp yanına geleyim mi?

MİRZA :Yok be gülüm hizmetçim var benim

ARDA : Kim

MİRZA : Sefa iti

ARDA : Sjsjdjsjssks   dün geceyi hatırladıkça gülesim geliyor özür dilerim ahshsjsjssn

MİRZA : Yapma be gülüm sen yapma bari

ARDA : Ama Allah'tan Sefa bizim karşı sokaktaki kahvehanedeymiş

MİRZA : Ben o gerizekalıyı oraya nöbete koydum. Ama mal herif okeye dalıp unutmuş

ARDA : Paşam ama cidden düştükten sonra kalkıp onu dövmene aşırı güldüm

ARDA :  Şu an bile gülüyorum ajshshajaja

MİRZA : Yaw ne yapayım hayvana tut diyorum mal nerde durmuş telefona bakıyo

ARDA : Hshsjsjdjsjsjsshsja 


◆    Dün gece  ◆

"Arda iyi misin?" Abisinin sesini duymasıyla hemen Mirza'dan ayrıldı. Ne diyeceğini bilmez şekilde Mirza'ya bakarken kapı tekrar tıklatıldı.

"Iııı şey abi... iyiyim ayağımı masaya vurdum da."
Arda hayatında ilk defa yalan söylüyordu galiba  onuda başaramamıştı.

"Tamam ben atıştırmalık aldım onları hazırlayayım geleyim yanına abi kardeş gecesi yapalım güzel bir film ayarla." Abisinin dedikleriyle gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Şimdi eğer gelirse Mirza'yı burda görürdü.

"Ta-tamam." diyebilmişti sadece. Adım seslerinin uzaklaşmasıyla Mirza'ya baktı. Mirza direkt telefonu eline alıp Sefa'yı aradı.

İkinci çalışta açılan telefonla
"Ulan gerizekalı Sefa."
"Basit bir işi beceremeyen Sefa."
"Furkan eve gelmiş girmiş mal Sefa."

"..."

"He gerizekalı dört gözle baktın etrafa demi?"

"..."

"Çok konuşma yengenin penceresinin oraya gel hemen."
"Kop Sefa."
"Acil Sefa."

Mirza pencereye doğru ilerleyip açtığında Arda'da peşinden ilerledi. "Şu sizin aşağıdaki adamda korkulukları değiştirecek zamanı buldu yani." Arda anlamazca bakarken "Sen nasıl çıktı  ki yukarıya o zaman."

"Arabayı çektik gülüm duvar dibine onun üstüne çıkıtıydım. Hah geliyo tipine tükürdüğüm."

"Gerizekalı arabayı getirmemiş kendi gelmiş."

"Arda mısır patlatayım mı? Yer misin?" Abisinin sesini duymasıyla hemen "Evet evet çok yerim." diye karşılık vermişti.

Bu arada Mirza dış tarafa geçmiş 2.katın korkuluklarına basmış nasıl ineceğini hesaplıyordu. "Abi ben duvara dayanayım sende omuzlarıma bas in." Mirza en iyisinin bu oduğuna karar verip Sefa'nın aklına uydu.

Arda merakla yukarıdan izlerken telefon sesinin duyulması ve Mirza'nın yere düşmesi bir olmuştu. "Siktiğimin çocuğu."

Mirza acı iniltisiyle ayağa kalkıp Sefa'ya vurmaya başlamıştı. Çünkü Mirza tam atlayacakken çalan telefonuna bakıp Mirza'nın yere kapaklanmasına neden olmuştu.

Arda en son sokağın çıkışında Mirza'nın elinde ki büyük taşı Sefa'nın beline attığını görmüştü.

Sonra da yarım saat sonra Mirza'nın hastanede olduğunun ve ayak bileğinin burkulup şiştiğini öğrenmişti. Tabi bu süreç içerisinde kısa şortla dalgınlıkla abisinede yakalanmıştı...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

◇Galiba en çok bu bölümü sevdim

◇Bir de yazarken hayal ediyorum ya gülmekten yanaklarım ağrıdı

◇Umarım beğenirsiniz

AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin