Sabah Utangaçlığı 💙25K💙

5.7K 272 19
                                    

Mirza 10 dakika önce uyanmış kolları arasında uyuan küçüğünü izliyordu. Uyandığında ilk başta şaşırmıştı çünkü dün gece bayodayken 'sen uyurken üzerimi giyerim ki' diye inatlaşmıştı onunla.

Mirza uyandığında onun hâlâ çıplak olduğunu görüp gülümsemişti. Arda dediğini yapacaktı ki yorgunluktan gözlerini dahi açamamıştı. Yavaş yavaş uyanma mırıltıları çıkaran çocuğa bakıp hemen gözlerini kapatıp uyuma numarası yaptı Mirza.

Arda kedi gibi kafasını yattığı yastağa sürterken bir süre sonra yastıkların kalbi atar mı? diye düşündü gözlerini açmadan.

Yavaş yavaş gözlerini açarken Mirza'nın göğüsüyle karşılaştı. Kafasını kaldırıp bakarken hâlâ uyuduğunu görüp kafasını tekrar göğsüne yasladı.

Bi dakka göğsünümü görmüştü. "Hiii." diyip tekrar kafasını kaldırarak baktı. O çıplaktı. Gözlerini yavaş yavaş kendi üzerine getirirken anadan doğma olduğunu fark etti.

Beline sarılı olan büyük eli çekmek istedi ama üzerine daha çok çullanmıştı Mirza. Kımıldamadan onun yerleşmesini beklerken Mirza'nın uyandığını fark etti çünkü bıyık altından gülümsediğini gördü.

"Yaa Mirza yaa." Mirza gülerek gözlerini açarken "Günaydın gülüm." diyip dudağına öpücük kondurdu. "Yaa sen yalancısın yaa uyanmışsın uyumuşçuluk yapıyorsun." Arda gözlerini kaçırarak kurmuştu cümleyi.

"Bana bak bakim sen utanıyor musun hâlâ?" Arda ona bakmadan gözlerini odada gezdirmeye başladı. Mirza yüzündeki tebessümü silmeden boynunu öpmeye başladı. kulağına yaklaşarak;

"Dün gece çok mükemmeldin. Sana tapasım geldi be gülüm. Altımda inlerken, kıvranırken gözlerimi senden alamadım."  Arda Mirza'nın terbiyesizce sözlerigle dahada sıcaklarken bacaklarında hissettiği elle gözleri büyürken kalkmaya çalıştı.

"Mirza şey... ben üzerimi giyeyim, sende giy... ben acıktım." Arda aklına gelen cümleleri sıralarken koca adamı üzerinden yitmeye çalışıyordu.

Mirza onun daha çok utanmasını istemeden kaymıştı kenara. Arda ayağa kalkarken arkasından ıslık çalınmasıyla koşarak banyoya girdi.

Arda sıcaklamaya başlayarak ellerini yüzüne salladı hafif rüzgar çıkararak. Musluğa yaklaşıp yüzüne su çarpıyordu.

Beş dakikadır banyoda duruyordu çünkü kıyafetleri içerideydi. Tekrar çıplak bir şeykilde çıkmak istemiyordu. Kapının tıklatılmasıyla tedirgince yerinde sıçıradı. Şimdi içeri girmek isterse.

"Arda kıyafetlerini getirdim al hadi." derin nefes verirken "Şey sen onu oraya koy git ben alırım onu."  'Tamam' diye yanıt gelirken kalıya yaklaşıp dinledi gitmiş mi diye.

Kapının kilidini açıp kafasını piyasaya çıkarırken kendine sırıtarak bakan yüzle kapatması bir olmuşu. Hani tamam demişi.

"Tamam tamam bu sefer gidiyorum hadi giyinde yemek yemeye gidelim." ayak seslerinin uzaklaşmasıyla kepıyı açıp yere bıraklan kıyafeti alıp kapatması bir oldu kapıyı.

Üzerini giymiş, biraz koklaşmış ve şimdi asansöre binmiş giriş kata iniyorlardı. Mirza ne kadar konuşsada Arda ağzını açıp tek laf etmek istemiyordu. Utanıyordu çünkü.

Güzelce kahvaltı etmiş arkası sıra hap yutmuştu Arda. Sefa ve Furkan'la da buluşunca Sefa Arda'yla baya bir dalga geçmişti çünkü utandırmaya bayılmışı. Ta ki kafasına yediği tokata kadar...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

◇İki gün ortalıkta yokum dedikten sonra bölüm atmam 🤝 siz

◇ Bunu da atayım sabah sabah hadi ben başka bıyüm yazmaya gidiyom

◇Okuyanlara, yorum yapanlara ve ve veee takip edenlere çoooooook teşekkür ederim

AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin