🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉 30K 🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊
ŞEY ACABA SİZE AŞIK OLABİLİR MİYİM?
********************************** *****************************************Dört gün olmuştu. Koskoca dört gün ne Mirza aramıştı Arda'yı ne de Arda aramıştı Mirza'yı. Koskoca dört gün.
O günün gecesinden otobüsle tekrar gittiklerini öğrenmişti. Mirza'dan abisinin yardımıyla daha doğrusu abisi Sefa'dan öğrendiklerini anlatıyordu Arda'ya.
"Arda hadi annecim akşam yemeği için baban masada bekliyor gelmeni, yemeğe başlayacağız." Arda son kez telefonunda bildirim var mı diye bakıp kapıya yöneldi. Tam dört gündür ruh gibi dolaşıyordu evde.
Çok nadir konuşuyor, çok nadir gülüyordu. Bu durum ev halkını baya bir strese sokuyordu ama yinede Arda'ya belli etmemek için normal davranıyorlardı.
Masada duran sevda gülünü aldı yanına, onu hiç yanından ayırmıyordu zaten. Nereye gitse onuda götürüyordu yanında.
Mutfağa, salona, bahçeye her here şimdi de eline aldı ve yavaş adımlarla salona ilerledi. Herkesten günaydın mırıltıları çıkarken Arda sadece kafasını sallıyordu.
Yine annesinin tabağına doldurduğu yemeklere bakıp burun kıvırdı. Yemek boyunca iki-üç lokma birşey yemiş geri kalan zamanda çatalıyla oynamıştı.
"Bugün ailecek dışarı çıkalım mı gece gezmesi yaparız. Ne dersiniz?" Aydın'ın dedikleriyle onaylar mırıltılar çıkarken Arda öylece yemeğine bakıyordu.
Dışarıdan çıtırdama sesleri geldikten sonra mikrafonlardan çıkan o ince tiz ses doldurdu evin içini. Fırat ve Furkan kaşlarını çatarak aniden ayaklanınca birkaç koruma evin içine girmişti.
Dışarıdan ses geliyordu ama net değildi. Arda öylece masada dururken kulaklarına gelen sesle gözleri irileşti ve içini bir heyecan kapladı.
🎶 "HADİ BİZE GİDELİM YÂR" 🎶
Arda ayaklanırken korumalardan biri önüne doğru adımladı koruma iç güdüsüyle. Arda yanındakileri takmadan kapıya koşarken herkes arkasından geliyordu.
Kapıyı açtıklarında ses o kadar yüksekti ki yanındakiler rahatsız hissederek yüzünü buruşturmuşlardı.
Arda'nın gözleri sesin geldiği yöne kayarken siyah bir arabanın üzerinde ses sistemi döşşenmiş ve siyah gömlekili, saçları dağınık esmerine baktı.
Gömleğinin ilk üç düğmesi açık ve sarhoş olduğu buradan bile belliydi. Hâlâ bağıra bağıra şarkıya eşlik ediyordu.
🎶"HADİ BİZE GİDELİM YÂR
ŞİŞELERE KÜSELİM YÂR OLMAZSA
İÇELİM İÇELİM ÖLÜMÜNE İÇELİM
KARAKOLA DÜŞELİM YÂR" 🎶Arda kulakları ağzında bakıyordu adama ve koşmaya başladı. Dört gündür ruh gibi halinden eser yoktu. Canı üzerine gelmişti ve koşmaktan değilde heyecandan nefes nefese kalmıştı.
Mirza kendine doğru koşan küçüğünü görüp arabadan inmeye çalıştı ama başarılı olamamıştı. "Gülüm ben gelemiyom sen gel." Arda ne dediğini anlayamamıştı. Çok değişik ve kelimeleri yuvarlayarak konuşuyordu.
"Yengee yukarı çık diyo yukarı." arabanının içinden gelen sesle Arda ilk irkilsede daha sonra Sefa'nın camdan çıkan kafasını görüp gülümsemişti. Galiba o da sarhoştu.
Arda nasıl çıkacağını düşünürken heyecanla arabanın etrafında bir tur atmıştı. "Gel gel ." Mirza'nın ona seslenmesiyle ön tarafa gelmiş ve kaputun üzerinden arabanın tabanına çıkmıştı.
Mirza direkt belinden tutup sarılmış ve boynuna gömmüştü kafasını. Arda'da kollarını Mirza'nın boynuna dolamıştı. Arda yavaş yavaş sağır olduğunu düşünüyordu çünkü çok yüksek sesle çalıyordu müzik.
Sarılmaları bitmiş birbirinin gözüne bakarken Mirza birşeyler söylemişti ama Arda anlamamıştı. Arda duymuyorum işareti yaparken elleriyle kulaklarını gösteriyordu.
Mirza ilk anlamayarak kaşlarını çatarken sonradan fark edip ayağıyla arabanın tavanına 5-6 kere vurmuştu. Müzik anında kesilirken Arda gülümsemişti ama beyninde hâlâ çalmaya devam ediyordu.
"Diyorum ki Bundan sonra benden gidemezsin."
"Bundan sonra senden gitmem."
Etrafındaki hiç kimseyi umursamadan Mirza dudaklarını Arda'nın dudaklarına bastırdı. Nefesi kesilecek kadar belkide 30-40 saniye boyunca öpüşmüşlerdi.
Arda geriye çekilmiş ve anlını Mirza anlına dayamıştı. Mirza delirir gibi gülmeye başlarken Arda'da ona bakarak gülümsemeye başladı...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
◇Veeeee Finallll
◇Şaka şaka aslında tam finallik bölüm oldu ama finalde smut olmasını istiyorum
◇Umarım geri barışmaları güzel olmuştur yani beğenmişsinizdir.
◇💙💙💙Veee Çook Çoook hemde Çoook teşekkür ederimm💙💙💙🎊🎊🎉🎊🎉🎊🎊🎉🎉🎊🎊🎊🎉🎉🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎊
◇YORUM YAPANLAR ❤
OY VERENLER💜
TAKİP EDENLER 💙♥︎ SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORUM ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|
Humor[ TAMAMLANDI ] Kıronun teki naif birine aşık olur mu? Okuyalım görelim