"Arda ne oldu şimdi niye bitti?" Arda eve geldiğinde kendini odaya kapatmış ve saat gece yarısını geçmişti. Yinede Aydın uyumamış onunla konuşmak için gelmişti ama yorganın altından çıkartamıyordu ağlayan bedeni.
"Birtanem bakar mısın bana? Hadi." Arda daha da sokulmuştu mavi yorganın altına. Arda eve geldiğinde telefonununda ne bir arama vardı ne mesaj hatta peşinden dahi gelmemişti Mirza.
"Anne." Furkan kapıyı tıklatmış ve içeriye girmişti. Annesi "Efendim." diye cevaplarken. "Şey sen geç yat ben konuşurum Arda'yla."
Annesi yineden Arda'yı bırakmamak için ona dönerken Furkan omuzuna vurmuş ve baş işareti yapmıştı.Aydın kafa sallayarak odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı.
Furkan derin bir nefes verek yorganın altından burnunu çeken çocuğa baktı. Onun yanına oturup sırtını yatak başlığına dayadı.
"Ben ilk aşık olduğumda 16 yaşımdaydım. O zamana kadar hep kızlardan hoşlandığımı sanırdım ama Sefa'yı gördüğümde ilk defa ona farklı gözle bakmıştım."
Furkan derin nefes alarak devam etti;
"Ben senin gibide değildim yani kendimin farkında değildim. Aslında ergenlikten ve annem ve babamın ayrıldığından çok etkilenmiştim ve gaylerden nefret ediyordum."
Burun çekme sesinin kesildiğini fark ettiğinde onu dinlediğini fark etti.
"İşte kimseye falanda söyleyememiştim. Sefa'yla falan sevgili olduk derken birgün Sefa benden ayrıldı. O an nefesim kesilir gibi olmuştu gece gece annem sesimi durmasın diye ağzımı kapatır ağlardım. Dayanamazdım."
Arda yavasça kafasını yorganın altından çıkarırken kızarmı 1 çift göz ve burunla abisine bakıyordu.
"Dedim ya hani kendimi fark etmemiştim diye. İlişkimizide kimseye söylememiştim ve ne yapacağımı bilmeden öylece ağlardım biliyor musun 1 ayda 9 kilo vermiştim."
Furkan gülerken söylemişti kilo verdiğini.
"Eğer sende böyle hissedersen yani yanlız ve derdini kimseye söyleyemez olursan bana gelebilirsin ben hep burdayım. Sakın abimle konuşamam o bana kızar gibi düşünme. Elimden geldiğince fazlasıyla yardım ederim. Tamam mı?
Ardanın başını okşayıp saçlarına ufak bir öpücük kondurmuştu.
"İyi geceler."
Furkan ayağa kalkmış yavaş adımlarla kapıya ilerleyip çıkmıştı odadan.
Yan taraftaki odasına girip yatağına geçti. Telefonunu eline alırken Sefa'dan ne bir arama vardı ne de bir mesaj. Gitmişlerdi bardan sonra Mirza sinirle kalkmış ve zararla oturacağı için Sefa'da peşinden gitmişti.
Kapının yavaşça açılmasıyla Furkan oraya dikkat kesildi. Arda kafasını çıkarmış ve burnunu çekerken "Seninle uyuyabilir miyim?" masumca ve çatallanmış sesiyle sormuştu Arda.
Furkan tebessüm ederek yana kaymış ve yanına vurmuştu. Arda minik adımlarla yatağa yaklaşmış, girmiş ve Furkan'ın göğsüne sığınmıştı çok geçmeden de uykuya daldı...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
◇Arda'nın ailesine bayılıyorum
◇Veeeeee 'Def olmak' adlı bölümümüz de 1K olduuuuuuuuuu 🎉🎉
◇Çok çook çoooook teşekkür ederimm💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ |BXB TEXTİNG|
Humor[ TAMAMLANDI ] Kıronun teki naif birine aşık olur mu? Okuyalım görelim