Terheqje fizike

2.8K 26 0
                                    

Jam Serena , vajza hiperaktive e kompletuar nga mendja dhe nga trupi. Gjithmone kam pasur raporte te cuditshme me djemte. I pelqeja sepse ata nuk me pelqenin,i pelqeja sepse jane idiot dhe triblohen lehte ose cuditerisht pelqeja dy shok te ngusht ose dy vellezer njeheresh.. Mos qesh jo ne ate kuptim kjo e fundit thjesht krijoja simpati per ta si karaktere.
Tju njoh pak me Ronin dhe Trevin.
Studente ne bachelor Roni per inxh ndertimi ndersa Trevi per shkenca kompjuterike.
Fillimisht shkendija ime e pare ishte Roni.
**
Roni : Alo Roni jam a je tu ardh n'leksion tha profesori juj se vajti von?
- Roni ?! po po ,po vij,rrofsh ti.
~ U ngrita furishem nga kafja perball dhe ngjita shkallet shkolles me nje fryme. fiks sic isha ashtu si e cmendur perplasem me Ronin.
Ai eshte i ftohte,statik,serioz ,nuk e kuptoj cfare i kushton te me flase. Por me se shumti revoltohem sepse kam njohur dhe nje pjese te ngrohte te tij ndaj kam krijuar Varesi ndaj asaj pjese qe ai rralle e shfaq.
U pame ne sy per me Shume se 8 minuta,arrija ta evidentoja qe te dy po imagjinonim sikur thjesht te puthnim njeri tjetrin mu aty ne mes dhe gjithe ai mllef intensiv te zhdukej.
***
Roni : Pse me veshtron sikur do te me kafshosh?
- me pelqejn gjerat te jene reciproke ,ashtu po me veshtron dhe ti mua.
~Me shoqeroi ne klase dhe fill pershendeti Trevin. Nuk e njihja dhe aq mire Trevin ishim per nje kohe te gjate bashke ne klase por nuk flisnim shume. Di te them qe eshte tip pozitiv ,syblu ,bjond ,tipare te mprehta,buzeqeshje e bukur ironike. Me pa dhe filloj te qeshte. E kuptoi qe une kisha nje terheqje te madhe ndaj Ronit. Shpesh dhe me ngacmonte nuk me therriste kurr Serena ,gjithnje Serona.
Te pakten keshtu mendoja dhe une qe terhiqesha mjaft nga Roni...
****
Trevi : Kape shtrije ne ndonje tavoline qe me ne fund ta ndalosh ate kafshimin ebuzes qe ben kur kalon ai..
- O Trevi je kalama shum i shpifur e di kete..
Trevi : Kurse ti je shume joshese dhe pamendje e di kete
~ Nuk e dija ,cfare po ndodhte ishte e cuditshme.
Per here te pare Trevi po me studionte nga koka te kembet dhe afrohej gjithnje e me shume.
E ndjeja zemren qe me rrihte dhe ate ndjesi perjetoja edhe perball Ronit vecse me Trevin ishte me e frikshme sepse ai versulej afer meje ,ndoshta bente shaka ose ndoshta..
- Trev ca thu m ?! Trev ca ishte kjo?
(fiken dritat, nxenesit dalin te alarmuar ne ambiente me drit nga jasht. Trevi mbyll deren dhe afrohet me teper)
Trevi : Ti dhe Roni ndoshta keni dicka ,por di mire te them qe ne keto momente nuk po mendon per Ronin.
~ Ne fakt ishte e vertete,ne ato momente shikoja vetem syte e tij blu ,imagjinoja sikur do tme prekte nga casti ne cast dhe arrija te ndjeja shtypjen e trupit te tij kundrejt timit. Pikerisht kjo ndodhi ai u afrua pakez i pavendosur ne veprimet e tij ,me terhoqi fort prej beli ,me bllokoi me trupin e tij dhe fill me puthi qafen ,nuk ndalonte ,ishte erresire ,nuk po e kuptoja cfare po beja dhe pse po e lejoja kete gje. Mendja me thoshte se ishte e gabuar nuk mund tja beja Ronit kete.. por vertet qe Trevi ishte nje terheqje e fshehur fizike e imja. Me puthi ne buze ,me kafshoi dhe nuk ndalonte ,une ia ktheva madje i perkedhelja floket leht dhe ai me peshperiste ne vesh qe aroma ime ishte shume e mire. Vazhduam keshtu per pak minuta derisa erdhen dritat...

Prekja 🤍Where stories live. Discover now