- Ok dush bera , kacurrelat jan ok , parfum po ,antidjers po ,gati per shkoll!
~ Ne fakt nuk po pispillosesha per shkoll por per ate cfare me priste pas shkolle.
Dita ishte e lodhshme , Ronin e kisha pare disa here kurse Trevin fare, nuk kishte ardhur ne shkolle.
Persa i perket takimit me Ronin... epo...
Roni : Seren sme ke folur ndonjehere per prindrit e tu.
- Epo mami eshte koordinatore ne intesa bank kurse babi menaxher ne nje kompani ndertimi.
Kohet e fundit une i shoh shume rralle ata dhe ata shume rralle njeri tjetrin.
Roni : Shpresoj mos te te shoh une rralle ty .
~ Ishte e cuditshme,e folura e tij e mbushur me flirte. Shikimi i perqendruar tek buzet e mia. Nuk dija si te reagoja.
Vazhduam biseda te gjata te mbushura me humor dhe vertet ja kalova bukur derisa..
Roni : Ti dhe une ne fakt ne fakt e kemi urryer mjaft njeri tjetrin per te ardhur deri ketu..
Por Seren...
~ Mendja po me buciste,zemra po me vraponte.. ca do thoshte me pas ..?!
Roni : Une e dua pranine tende ,i dua syte e tu ,e dua zerin tend.
~ Fill mbas ketyre fjaleve Roni me afroi ne kraharorin e tij dhe me puthi ne faqe, eksploroj qafen madje merrte frym thell ne cdo puthje qe me jepte. Ndjeja dritherima ne trup.. Me pas me puthi ne buze dhe mund te them qe ketu filloi reflektimi im. Ai me kafshonte leht ne buzen e poshtme dhe une ne cdo prekje kujtoja Trevin.
E putha dhe une por ne mendje kisha imazhin e Trevit. E kuptova qe disi kisha arritur te beja zgjedhjen time dhe pse pak si vone dhe menjehere ndalova...
*
Roni : Seren me fal ,mos ndoshta te lendova buzen?!
- Jo Roni,shiko shume faleminderit per kete shetitje ,vertet e shijova por me duhet te largohem ,kam nje porosi qe me ka lene mami per ta kryer per pak minuta,me kishte dale nga mendja fare. Une po iki nje vrap ... Shihemi !
~ Roni ishte konfuz por njekohesisht i gezuar deri diku. Eca per pak dhe fiks ateher kur pritej me erdhi telefonata qe doja.. Trevi.
Trevi : Serena ,si je ? Serena shiko me fal por mora te te pyes nese gjithcka shkoi ok ? Roni ndonjeher eshte pak kafsh ne sjellje dhe ...
- Shhhh leri keto, e di mire per cfare ke marr. Ne shpi je se po vij.
Trevi : P..po o..ok hajde...
~ Ishte teper teper kureshtar te kuptonte cfare kishte ndodhur midis Ronit dhe meje. Ai nuk e duronte dot faktin qe shoku i tij i ngusht mund te me kishte prekur dhe ky nuk bente dot asgje per kete ceshtje.
**
~ Hoqa xhaketen nga vapa dhe nxitova per tek shtepija e Trevit. E kisha mendjen e ndare...
Kesaj rradhe nuk do lejoja me situata fallco te mbizoteronin. Nuk do e lejoja Trevin te sillej sikur ai nuk ndjehej si une.
Doja ta nxirrja te verteten ne shesh,madje madje pse jo te puthja me ne fund personin qe doja dhe qe fshehurazi me donte dhe bente gjithcka qe une te isha e lumtur vecse jo me te.
Por ajo cfar me bente te lumtur ishte ai..
Ishte Trevi..
Arrita ne shtepine e tij.
Isha mjaft e pergatitur per cdo pyetje qe mund te me bente...
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️