(Kjo histori permban mesazhe shume te rendesishme brenda. Do te isha e lumtur nese do ti merrnit anen pozitive. Dhe ndjese per gjuhen e perdorur ,gabimet gramatike si dhe pjeset +18😳)
Roni : Trevi ca bone si je?
Trevi : Mir Ron si je ti ca ke bo?
Roni : Mir.. shif se e di qe ne jemi perpjekur ti bejme bisht situates dhe njoni tjetrit por sado t'perpiqemi dihet qe do perballemi me njoni tjetrin dhe do na duhet t'sqarohemi dhe t'tregohemi komplet te sinqert me njoni tjetrin..
Trevi : Une dhe Seren kemi dicka me shume se miqesi..dhe
Roni : E di ! Por nuk eshte kjo ajo qe dua te diskutoj sepse ket e kam dit qe nga fillimi...
Trevi : Bukur ,dhe tani vjen e mflet per ket pjes !
Roni : Ajo qe eshte shqetesuese dhe vertet problematike midis nesh eshte qe dhe une ndjehem per Serenen ashtu si ti.
Trevi : E di kete,e dija qe ne fillim,qe pa filluar.
Roni : Problemi eshte se ajo erdhi te diskutonte me mua dhe gjerat moren nje drejtim te gabuar.
Trevi : Cdo t thush?!
**
(Trevi e ndjente se cfare do te thuhej me pas dhe ju rriten rrahjet e zemres. Po i dilnin djerse te ftohta ashtu sikurse Ronit dhe pse Roni mbahej si tipik i ftohte dhe nuk e jepte veten ne asnje moment..)Roni : Ajo erdhi por ne impuls e siper une e putha dhe aty ndodhen disa gjera per te cilat nuk jam aspak krenar..
Trevi : Po si dreqin...,po ajo cfare beri, ose me sakt ti pse e bere ate gje. Nuk e di... nuk e di dmth ,jam totalisht i zhgenjyer dhe po lendohem une me shume nga te gjithe ne kete ceshtje..
(Trevi ishte mjaft i irrituar ,shtrengonte duart grusht fort dhe perpiqej qe te ulte shikimin per te mos ta perplasur inatin me Ronin)
Roni : Jo nuk je vetem ti me beso!!! Si mendon ti se une nuk ndihem keq ,qe femra qe dua do shokun tim tngusht, qe shoku im i ngusht prek femren qe un dua,qe ajo femer luan me te dy ne?
Cfare mendon ti m ,qe une nuk e kam perjetuar,qe une nuk ndihem fajtor??
Nuk kam fjet as edhe i moment i qet duke qen i ngatrrum n'ket muhabet dhe frika ime mo e madhe ka qen fakti qe mund t'ju humbas t'dyve per i her..(Trevi u qetesua disi sepse ai e logjikonte mire situaten dhe e dinte qe po ashtu si ai edhe Roni ishte disi viktim e fatit)
Trevi : Dhe si do ta zgjidhim kete gje?
Roni : Nese duam qe shoqeria jone te funksionoje ka vetem nje menyre..
Trevi : Fol !!!
Roni : Do te heqim dore te dy nga Seren !
Trevi : ufff po nese nuk heq dore ajo nga ne?
po nese ajo zgjedh midis nesh?
po nese ajo nuk zgjedh dot ?
Roni : Ka shume por" ,ama alternativa me e mire per te gjithe eshte kjo qe une po them.
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️