Mekati dhe pasioni

1.1K 19 1
                                    

I kapa fytyren me duar dhe e putha une ate... Nuk mund ti rezistoja me. Kisha arritur ne ate pike qe dhe frymemarrja e tij me ngacmonte. Nje dore ja kaloja permes flokeve te bute dhe me tjetren e mbaja ne shpatullen e tij. E puthja eger deri ne momentin qe ai mori kontroll mbi mua ,me mori ne krahe duke me kafshuar buzen dhe me pozicionoi
ne kolltuk ku une isha ne preherin e tij dhe zemra me rrihte si e marre. Isha totalisht jasht kontrollit por impulset femerore hormonale nuk dinin norma.

Roni : Ti me cmend ,ti me cmend po te them.
~Une i ledhatoja floket teksa renkoja kurse ai me puthte me nje fryme.

Roni : Je teper e lagur...
~ Rreshkiste duart neper trupin tim dhe me shtrengonte fort duke me shkaktuar shenja. Tentoi te me zberthente fustanin por Sapo vura re ndryshimin ne tutat e Ronit ai me dha nje puthje permbyllese disi dhe ashtu te turperuar stabilizuam rrobat tona. Gjerat sapo ishin bere super lemsh...
- Gjith ai diskutim qe duhet te Benim mori tjeter rrjedhe.. Kam nevoj per pak kohe larg jush..

~ Ende merrja frym rend,Roni me zhbironte me sy.
Roni : Ke gjith kohen e botes ,e di qe ne fund do te jesh e imja.

~ Fjalet e tij me shqetesuan.. U largova si e hutuar nga shtepia e tij dhe vrap shkova ne shtepi time.
U mbylla ne dhome dhe fillova te mendoja per gjithe situaten me Ronin per gjithe situaten me Trevin . Perse po e lejoja kete budallallek te agravonte?
Eshte absurde sepse nuk mund te duash dy njerez njeheresh.. Apo jo ?! , apo jo ???
I telefonova Trevit...
- Alo
Trevi : Seren me ne fund mee telefonove..
- Nuk mund te te jap shpjegime por dua te them,qe nuk dua te takohemi apo te flasim per pak kohe. Gjera te cuditshme po me ndodhin dhe kam nevoj te reflektoj.
Trevi : Ps...pse ?
- Nuk e lash te fliste ,e mbylla telefonin dhe u shtriva serisht..

Roni P.O.V
Isha keq. Piva shume mbreme mbas asaj cka ndodhi me Seren. Nuk di se cfare te bej. Thjesht i dreqosa gjerat shume me shume. Me duhet te flase me Trevin...
Roni : Alo Trev si je, a takohemi dot sot nga masditja shok,pim naj birr. Duhet te flasim.
Isha i mpir totalisht. Faji ishte i te treve.
Trevi ishte fajtor qe ma mbante sekret cfar ndiente per Seren..
Une fajtor qe e dija dhe nuk reagova..
Seren fajtore..,per cfar ishte fajtore Seren...
Ishte , Ishte ne fakt. Ajo kishte fajin me te madh.
Me donte mua ,pastaj shokun tim. Na beri te dy te ndjejme si te marre per te dhe u largua...

Trevi P.O.V
Isha keq. U bera dru mbas telefonates se Seren dhe gjithe naten nuk fjeta fare
Ndjehesha fajtor. Roni ka qene shoku me i mire qe kam pasur qe ne 9vjecare. Ne kemi qene aty per njeri tjetrin dhe tani po e humbisnim njeri tjetrin.. Seren vertet qe ishte molla e embel e sherrit.
Tani qe e mendoj ishim shume here me te lumtur kur ne te tre dhe Xhena nuk kishim gje tjeter vecse nje raport te ngusht miqesor. Ja pse kurre miqesine nuk duhet ta kthesh ne dashuri sepse vjen nje moment dhe i humbet te dyja. Ishin valle ndjenjat qe une dhe Roni kishim per Serenen me te forta se ideali i shoqerise sone?
Nuk mund ta humbisja Ronin ,por nuk ma pranonte zemra te humbisja as Serenen.
Ajo vajze ndez nje zjarr te madh midis nesh ,dhe ne si budallenj bejme para per tu djegur ne flaket e saj..
Roni me telefonoi dhe fill pranova ta takoja. Mendova se gjaknxehtesia dhe impulsiviteti qe ne kishim do manovronte drejt nje sherri te madh me njeri tjetrin por ne fakt...

#

Shpresoj te jete duke ju pelqyer historia yjeee...😂 Ju pak veta qe po e lexoni votoni komentoni dhe pse jo shperndaheni.. Ju kam xhan💕

Prekja 🤍Where stories live. Discover now