Mora te pija dhe nje birre. Frosti nje shok klase kishte dredhur nje cigare hashash dhe nuk ngurova ta thithja nja dy here...
Me kishte zen pija,disi.. Po kerceja me zjarr . Vetem se sikur mu prene energjite nga bari dhe u ula.. Shoqet e mia u merakosen... Une thjesht isha dehur. Kisha nevoj te dehesha.. por festa nuk mund te mbaronte me aq.
Mbyll syte ,koka me varet. Nuk ndjej asnje gjymtyre... Fillova te flisja percart.
Ne moment degjova thirrje te tipit " Cojeni ne tualet te freskohet"
Nuk doja .
Me sakt nuk mund te ikja ne tualet .
- Jo !! Me lini...
Xhena : Seren nuk me dukesh mire .
- Jo..
Xhena : Si jo ? Cfare jo ?
- Jo!! Ahahahhahahah Jo pra! Jo Jo Jo dhe jooooo
~ Nje e qeshur e padashur ,e pa mirepritur me dilte .Nuk eshte se nuk isha e vetedijshme ,isha plotesisht thjesht po e lija veten te lire nuk po e kontrolloja.
Ne moment afrohet Roni.
Roni : Cohu eja te freskohesh !
- Jo !
Roni : Tani !
- Ahahaha JO .
~ Dy krahe te fuqishem mu zgjaten,ndjeva distance nga toka,ndjeva butesine e ajrit dhe aromen e re te tij. E gjeta veten te mbeshtetur mbi gjoksin e Ronit. Me mori ne krahe dhe fill me coi ne tualet.
Me zbriti dhe une nuk fola absolutisht.. U freskova dhe ai po rrinte mbeshtetur tek dera sikur po priste nga casti ne cast te bija dhe ai te me kapte.
- Mund te zhdukesh tani,se jam mire... sic e shikon.
Roni : Pse e bone kete gje ?
- Pse mos ta boja ahahhaha... po cke ti po he ik rri me Xhenen se vdiq per ty..
~ Nuk doja por ,goja po me nxirte fjale thumbuese ,ironike ,ose ndoshta thjesht fjale xhelozie.
Roni : Vertet mendon se une do doja Xhenen?
-Ahahahha gjersa po i jep shprese.. pastajjjj e ke pa cfare kercimi keni bo sot... ishte uau.
~ Roni me veshtronte me nje shikim triumfues sikur thoshte " E shikon u bere xheloze ti me do" ai nuk e tha por une e kuptova.
U afrua disa hapa afer trupit tim ,une e shtyva. Me terhoqi me forte.
- Mjaft !
Roni : Mos e pengo veten...E lexoj ne syte e tu qe po e kundershton fizikun tim pa miratimin e fizikut tend. Me ler te te dua.. me ler te te ndjeje..
Vetem sonte... Mjaft e genjeve situaten kur gjate gjithe kohes syte e tu thone te verteten.
~ Isha e lodhur . Pata nje flashback te te gjithe momenteve me Ronin madje dhe kur thjesht perplaseshim neper korridore e nuk duheshim.Ai bashkoi hunden e vet me timen dhe syte tani ishin shume afer. Me kaloi duart neper trup. Me mori ne krahe dhe me uli ne banakun e lavamaneve . Mbas kaq shume perpjekjesh per ta luftuar ,nuk po e luftoja dot me.
Nuk ja vlente te beja rezistence. Pata nje clirim te thelle kur ndjeva buzet e tij qe mu puthnin si dikur ,me po te njejtin epsh ,me po te njejten deshire.
Lekur mbi lekure... Buzet e tij te njoma i ngjallen buzet e mija te thata. I kaloja doren ne floke dhe shpesh merrja fryme thelle ne gjoksin e tij. Ai me puthte ne qafe dhe me perqafonte fort. Kishim kaq shume kohe ,kishim qene kaq shume larg. Tensioni ishte aq i madh dhe intensiteti i deshires po ashtu. Studente hynin e dilnin ,na shihnin dhe thoshin me zera te trazuar " ua po kta m,uaaa Roni me Serenen"
Ne ato momente asnje nga ne nuk donte tja dinte per askend . Po frymethithnim aromen e njeri tjetrit.. Gishterinjte e mi luanin me bluzen e tij dhe lageshin nga djersa e trupit te tij. Ai koklaviste kacurrelat e mia dhe me puthte pa shkeputje ne buze...
- Roni mjaft..
Roni : Jo...
- Ron ndalo te thash...~ U shqit nga une ,me mori ne krahe dhe me uli ne toke. Me kapi prej dore ,e me terhoqi derisa vajtem ne mes te salles.. Ne moment filloi nje muzike latine.. nje nder te preferuarat e mia. Filluam te kercenim sebashku dhe ruanim po te njejtim shikim te akullt kundrejt njeri tjetrit.
Te gjithe u zbrapsen... Trevi ,Xhena nuk u ndjene u ulen ne tavolinat e tyre duke ndenjur mendueshem.
Te tjeret shikonin me habi.
Kenga mbaroi.Kesaj rradhe ,ne mes te shume studenteve, me qindra sy qe shikonin. Zemra qe thyheshin. Ato pak drita te zbehta ishin mbi ne.
Roni me kapi fytyren ,ma afroi dhe me dhuroi nje puthje qe qindra vajza aty e enderronin.
Me kete puthje u mbyll mbremja. Puthje qe u ndoq nga lotet e Xhenes,nga inati i Trevor dhe buzeqeshjet e shume studenteve aty.- Cfare ishte kjo ?
Roni : Kjo eshte nje fjali. Nje fjali qe thote se ti je e imja dhe tashme kete gje e deshmuan gjithe shkolla jone dhe Xhena me Trevin.~ Isha e mbushur perplot me ngrohtesi.
Roni : Une e dija qe ti je e imja.
Ti do jesh gjithmone e imja. Nuk mund te jesh e askujt... Madje kur konfuzohesh , kujto shikimin tim...
Lidhu me mua jepi fund marrezive.
Pranon ?
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️