Serena P.O.V
Ka kaluar kohe qe kur kam folur per here te fundit me Trevin dhe Ronin.
E mendoja ne cdo moment qe ata mund te kishin hequr dore nga mua por ndihesha keq..
Kisha ber nje lemsh te madh dhe vertet qe kisha nevoje te flisja me nje njeri.
Shkova ne mesim,kisha fizik ore te pare.
Profesori i fizikes Andri ishte nje djale 24 vjecar,kishte aftesi te mira psikologjike pasi e ema e tij ishte neurologe kurse i ati kirurg . Si gjith stafi arsimit pra.. I rritur ne familje intelektuale. E kuptoi direkt qe isha shume e merzitur,gati sa s'qaja dhe me dha leje te dilja te qetesohesha. Ra zilja dhe me thirri brenda...Andri : Serena cfare problemi ke,mund te flasesh me mua.
- Asgje thjesht jam zen pak me mamin mbrem..
~ cfar ti thosha?! Normalisht qe do genjeja keshtu.
Andri : Nuk besoj te jete kjo arsyeja megjithate nese ke nevoj te flasesh me dike,per ndonje keshille ose cfaredoqoft me thuaj..
- Tani qe e mendoj kam dileme tek nje ushtrim profesor...
Andri : Ahahah ja ku perfiton nga rasti ti..
Per pak jap te klasa ngjitur ,ne fund eja dhe ma thuaj qe te ta shpjegoj se tani skam as kohe as nerva.
- Ne rregull profesor.. faleminderit~ Prof Andri ishte teper pozitiv,ai me bente ta dashuroja fiziken me menyren e shpjegimit te tij..e bente cdo gje te dukej kaq e thjesht. Por problemin tim ai nuk e zgjidhte dot.. dhe pse ai problem ishte lene pezull ,perseri kur ndeshesha neper korridore me Ronin dhe Trevin me shfaqeshin skenaret e ndryshme qe kam perjetuar me te dy djemte..dhe fill me skuqeshin faqet dhe ulja koken.
Ra zilja e ores se fundit dhe u drejtova per tek laboratori i Prof Andrit.
Ai po pinte nje cigare ishte me telefon ne dore dhe dukej i fokusuar ne ekran.
Hyra pa zhurm, dhe u kollita
- Hmm Hmm.. erdha une
Andri : Epo ty po te prisja
- Vertet ????
Andri : jo ahahahhah
- Prof mos luaj me mua..
Andri : ok ok me thuaj tani cfare nuk ke kuptuar- Po ja ketu tek trupi qe ngjitet ne lartesi dhe me pas bie ne toke. Lart trupi ka energji potenciale gravitacionale formula e se ciles eshte mgH..
Andri : ehee sakt dhe ..
- Ne renie trupi fiton shpejtesi dhe ka energji kinetike mv² : 2 ...
Andri : Dil ne temmeee!!!
- Po nese mua me kerkohet te gjej shpejtesine ne gjysem te rruges...
Andri : atehere ne qoftese ne te dy hidhemi nga nje lartesi..
- ehee
Andri : ne gjysem te lartesis ne kemi vetem lartesi apo edhe shpejtesi..?
- edhe lartesi edhe shpejtesi madje dhe nxitim
Andri : sakt ,tani energjia potenciale zhduket kur biem ne?
- po jo pra energjia kurr nuk zhduket thjesht shnderrohet..
Andri : Bukuuuurr ,si kemi thene ne cdo pike cfare kane trupat tani se bashku ?
- Ek + EPG = E. mekanike
Andri : Gabim!!
- Pse cfare posedojne trupat tane ne cdo pike..
Andri : terheqje dhe kimi ...
- cfare ???
Andri : bej shaka ahahhahahahhahah
sakt kan energji mekanike ,por si kemi thene,ekuilibrohet energjia ,Ek ne gjysem trruges esht e barabarte me EPG ,shuma e te dyjave me EPG ,per te krijuar nje barazim pa shume ndryshore ne vend te perdorim mgH + mv²/2 = E.mekanike ,duke ditur qe mgH = mv²/2
ne zevendosojme dhe marrim 2mgH = mv²/2
dhe gjejme shpejtesine..- Po terheqjen dhe kimine si ta gjejm?
~ u mendova disa here,ta thoja ose jo kete fraze ,ai vet e nisi por me dukej si flirt shume i drejtperdrejt e megjithate sme rrinte goja..
Andri : Do te ta mesoj dhe kete?
~ Buzeqeshja e tij ishte e dukshme,e ndjeva qe profesori nuk po fliste ashtu sic i flitej nje studenteje.. e megjithate doja ta zbuloja hapur se cfare donte te nenkuptonte ,mos vall ishte thjesht ne koken time e gjithe ndyresia e ketij muhabeti?
- mire do Ishte..
~ pohova, por e dija qe po tregohesha mjaft provokuese per kete.Ai u cua nga karrikja ,u pozicionua perball meje. Isha ulur ne karrike dhe fytyra ime ishte drejt me gjysmen e trupit te tij. Thithi cigaren per here te fundit e flaku nga dritatja pas meje dhe afroi nje karrike paralel me mua.U ul dhe gjith tymin e grumbulluar me hodhi mua. U afrua dhe me terhoqi karriken time afer vetes se tij..
Po me rrihte zemra jashtezakonisht shume..
Ai afroi doren ne fytyren time dhe e pozicionoi anash gushes time ku me gishtin e madh luante me buzen e poshtme e me shikonte drejt ne sy..
E ndjeja situaten teksa tensionohej kur ai u afrua akoma edhe me shume dhe me peshperiti ne vesh :
Andri : I ndjen pulset tona teksa rriten ... bashkveprimi midis dy trupave tane tani eshte terheqja..
- profesor ,te lutem...
Andri : shhhh ende nuk kam arritur tek kimia
~ me kaloi floket te gjitha nga supi tjeter dhe me puthi leht ne qafe ,me kafshoi pakez. Ndjeva dritherima ne trup dhe u cova menjeher nga karrikja ime..- Mjaft m, mjaft !
Andri : Kjo ishte kimia ,zonjush Serena!~ U largova shume shpejt...
Me rrinte mendja aty gjithe diten por ne darke mora nje telefonate qe disi me shkaktoi akoma me shume stres..
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️