Arrogance

878 11 0
                                    

Sapo hyra me hodhi nje veshtrim te vetekenaqur.
Andri : E prisja prezencen tende.
- Per prezencen time e bere te gjithen ate skene, normale.
Andri : Sa shpejt i kap gjerat !
- Jo aq shpejt sa ti dredh ti gjerat!
Andri : Hah ..
- Dalim ne teme. Pse po ma ben te gjithe kete ma thuaj troc.
Andri : Sepse terhiqem ndaj teje . Nuk ka ndodh kurre te terhiqem ndaj nje studenteje se ciles i jap mesim.
- E thene me thjesht?
Andri : Prit si e do ti ? Atehere me pelqejn syte e tu ,shikimi yt,kacurrelat ,aroma jote,sjelljet dhe ndonjeher kur kapesh me mua per ndonje ushtrim shkencor dhe kembengul aq shume madje dhe pse mund ta kesh gabim ,me cmend fare.

~ Nuk isha me e habitur nga fjale te tilla,i kisha degjuar shpesh. Fjale tipike meshkujsh te perveluar vetem se kisha te beja me nje mashkull te rritur ,intelektual,te pjekur qe ndihej keshtu vetem me mua dhe dilte nga vetja per mua.

- Po ngaqe ndihesh keshtu per mu nuk duhet te me ngelesh.
Andri : Duhet te te ngel.
- Pse ?
Andri : Te te shoh me gjate,me shpesh. E per shume arsye te tjera...
- Pra kerkon te shkaterrosh jeten time per plotesimin e qejfit tend ?????
Andri : Ekzakt !

~ Tha. E une u inatosa,u xhindosa ,isha gati ta shaja me liber shtepie ndersa ai vetem buzeqeshte.
U ula ,vura duart ne koke dhe shfryja si e marre.

- Por nuk mund te ma besh kete gje,une as nuk te pelqej.
Andri : Nuk mendoj keshtu !
- oh po mire kam pak fare terheqje por ti je profesori im keto gjera nuk duhet te ndodhin.

~ Ai kyci deren. Me largoi floket nga qafa ,frymoi per gjate gushes time. Me puthi duke nisur lehte ,por cdo puthje qe ai jepte intensifikohej gjithnje e me shume. Frymarrja ime po ashtu. Njeren dore e mbante tek faqja ime ,e tjetren e rreshkiste neper trupin tim. Me eksploroi me gjuhe te gjitha rruget e gjakut dhe pulsit ne qafe. Fillova ta mireprisja. Me ngriti bluzen ,si per dreq ate dite nuk kisha veshur asgje posht dhe dukesh qart qe gjinjt e mi ishin fryre dhe kokat e tyre ishin erektuar. Filloi ti kafshonte lehte ,pastaj fort dhe mi jargosi duke me bere te renkoja si e marre .

- Ah,aaahhh nd..ndd...ndalo !!
~ Por nuk doja qe ai te ndalonte, filluam te putheshim ne buze dhe po i shijoja mjaft buzet e tij te plota qe cdo vajz i ndiqte me sy ndersa ai fliste. I futa doren nen bluze dhe ai renkoi lehte nga ftohtesia e duarve te mia mbi muskujt e tij. Me uli siper tavolines dhe filloi te me puthte kofshet. Kisha veshur nje fund te gjate deri mbi gjunje por ai luftonte per ta ngritur derisa arriti deri aty ku donte... Une nxitimthi mbylla kembet dhe i shtrengova floket duke i ngritur koken..

- Do me ngelesh apo jo ?
Andri : Po .
- Ne rregull mjafton.
Andri : Jo nuk mjafton me eksitove tejmase ,dua te vazhdoj te te shijoj!

~ Bah meshkujt jan idiote .

- E perseris , do me ngelesh apo jo?
Andri : Jo...
~ Mi hapi kembet me force dhe me puthi.
Dukej qe ishte erektuar.Por papritmas dikush troket ne dere duke thirrur : "Hej a ka njeri ketu,profesorrr??"
Ishte ze tejmase i njohur per mua ..
Ishte ...
Trevi : Profesoooor ketu je? Duhet te te pyes per dickaaa....

Prekja 🤍Where stories live. Discover now