Xhena : Epo...
- Fol se me plase !!!!!
Xhena : Une mendoj se kam ren brenda me Ronin dhe mund te them qe dhe ai me pelqen mua...~ Pertypa mbrapsht cfare me pengonte ne kraharor.. Qartazi u ndjeva ne gjemba. Syte e Xhenes rrezellisnin me shume se ylli polar kur permendi Ronin... Po ajo cfare me beri kureshtare me se shumti ishte nje pyetje qe kisha ,nja pyetje qe u rrotullua 369° ne mendjen time.. Nje pyetja qe me bluante ne ato caste ..
- Je e sigurt ??
Xhena : E sigurt ne c kuptim, per cfare?
- Qe e do ?
Xhena : SHUME!
- Po ai te pelqen ?
Xhena : Po!
- Ku e di ti kete gje ? me sakt, ta ka shprehur ai drejt per se drejti ose ke vene re ndonje fakt te dukshem qe te ben te mendosh se dhe ai ka interes ndaj teje?
Xhena - Uou Uou seren 8 pyetje ne te njejten fjali..
po pse e ke kaq te veshtire ta besosh qe dhe mua mund te me doje dikush..
- Jo xhena tlutem me fal nese tingelloi keq nuk e kisha ne ate kuptim thjesht po te pyes qe te dal ne nje perfundim dhe une si shoqja jote te te jap nje mendim..Xhena : Atehere ,ai nuk ma ka shprehur gojarisht por kam arritur ta kuptoj nepermjet gjerave qe ai ka bere ne kursin e kimise ku shkojme bashke...
- Cfare ka bere ai ?
Xhena : Me kishte vizatuar ne flete...me laps...
- Seriozisht e ke ti ? Uau po si ra muhabeti si e zbulove..
Xhena : Ishte shume i merzitur dhe nderhynte ne te gjitha muhabetet qe beja une . me pas mori nje laps dhe filloj te vizatonte ne nje kohe qe zysha e kimise shpjegonte ... Kur e pa zysha qe ai nuk e kishte mendjen ja terhoqi fleten me force dhe i tha : " Pa shiko ,pa shiko ,kush eshte kjo vajze qe ta ka marre mendjen me shume se kimia?"
Ai hodhi nje shikim mbi tavoline ,refuzoi te pergjigjej. Zyshes ne fakt vizatimi ju duk si ti. I tha : " Me ngjaka me Serenen kjo.." e qeshi. Kurse Roni menjeher kundershtoi ne te qindten e sekondit dhe tha qe ne fakt isha une.- Uau Xhena ,sa bukur...
Cndodhi me pas me vizatimin ??
Xhena : Nuk e di ,duhet te jete ende tek ambientet e kursit. Ai nuk e mori mbrapsht ,as une nuk e pash sepse zysha e mori dhe e vendosi ne dollap per ti terhequr vemendjen ne mesim Ronit.~ Isha me se e sigurt qe Xhena vertet ishte keqkuptuar .. Ai vizatim 90% jam e bindur qe isha une. Roni nuk ka dashur ta zbuloje te verteten dhe ka manovruar duke perdorur Xhesin... E megjithate doja ta shikoja vizatimin ndoshta do kuptoja dicka...
-Ah , bukur shume. Gjithsesi Xhena mos fluturo ti.. Ndonjehere gjerat nuk jane ashtu sic duken... se di Roni sme bind ,dicka snuk.....
Xhena : Po po ,do ta shikojme tek party ,se cfare do ti bej une atij mmm
- Iiii aman mos fillo.. Gjithsesi ika une..~ Epo....
Po sikur te ishte e vertet Roni qe gjuan Xhenen...
Shoqen time te ngusht ,pas gjithe asaj qe kishte ndodhur??? Ose ose,ndoshta Vertet ka filluar te ndjeje per Xhenen.. Bah nuk dija cte beja por e vetmja gje qe me shkoi ne mendje ishte te shkoja tek kursi dhe ta gjeja ate vizatim.
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️