Roni apo Trevi..apo asnjeri

916 15 0
                                    

- Alo !
Roni & Trevi : Hej
Roni - si je
- Mire si jeni ju ?
R&T : Mire ,mire..
shiko ne te telefonuam per te thene dicka te rendesishme..por duam te flasim perballe teje.
A mund te takohemi ?
- Po ok ku jeni ju ?
Trevi : Tek Cataluna
- Ok per 5 min jam aty ,cao.
Roni : Po tpresim cao.

~ Do kisha nje perballje me te dy! Emocionuese,turperuese dhe me se shumti e sikletshme. Cfare do me thonin ? Cfare tju thoja?
Mire kete por edhe ajo qe kishte ndodhur me Profesor Andrin ishte tejmase e cuditshme..
Por me e cuditshme akoma ishte fakti qe une i lejoja te ndodhnin.. Me pelqenin telashet? A ishte PREKJA nje telash madhor?? Si do ti jepja drejtim?
U vesha thjesht ,hodha parfumin e preferuar dhe mberrita ne piketakim.

- Hey !!!
Roni : Miresenaerdhe !
Trevi : Hej!
~ Ishte nje ndjesi e bukur ne fakt qe u bem serisht te tre se bashku pas aq shume cudirash qe kemi kaluar. Por une ndihesha ne siklet per tvetmin fakt qe un i kisha shkaktuar te gjitha... Roni e dinte qe me donte ,Trevi e dinte qe me donte.. Une ke doja ?
Asnje ? Njerin ? Te dy? Bahhh shkunda koken ,mendime idiote me kishin pushtuar.

Roni : Seren ne i kemi diskutuar me njeri tjetrin te gjitha te vertetat ,tani mbetet ti diskutojme dhe ti japim fund edhe me ty..
- Po degjoj !
Trevi : Ne i treguam njeri tjetrit drejt per gjithcka..
Roni : Dhe ne kemi qene shoke te mire per shume vite..
Trevi : Ne nuk mund ta lem ne balt njeri tjetrin..
Roni : Nuk jemi ata lloj shokesh qe zihen me njeri tjetrin..
Trevi : per nje femer...
Roni & Trevi : Dhe pse per nje femer si ty ,i thyem disi parimet tona..
Ti luajte me ndjenjat tona..
por ne nuk mund ta humbasim njeri tjetrin.
Trevi : Vendimi yne eshte qe te harrojme cfare kishim bashk dhe te mos mbajme kontakt asnjeri me ty.

~ Ata flisnin. Une nuk mallengjehesha leht... me shume u inatosa.
Pra dalkam une fajtore ...

- Me falni nje sekond bukurosha !!
Dalkam une fajtore ? Jam une fajtore??
Jam une fajtore qe nje mashkull si Roni me donte qe yhy por nuk dinte ta shprehte ?
Jam une fajtore qe nje mashkull si Trevi i bere drru me puthi duke qen ne dijeni te ndjenjave te shokut te ngusht te tij karshi meje?
Jam une fajtore qe nje mashkull si Roni me kishte ne dore dhe sdinte te me mbante ?
Jam une fajtore qe Trevi mu qep ,pa piken e problemit ?
Jam un fajtore qe fundja u perfshiva me Ronin sepse ai ishte qellimi im i pare ?
Jam une fajtore qe ju me donit dhe me preknit fillimisht pa deshiren time?
Me fal pse nuk u terhoqet ne fillim ju?
Aaaaa po me donit ?
Cilen pjes me donit ???
Trupin ? Buzet ? Seksin ndoshta ???
Ajo cfare ju me dhuruat ishin prekje te bukura , pasion por asgje me shume.
Asgje serioze ..
Ju jeni thjesht dy djem qe nuk ndani dot dy gjera me veten ,as me njeri tjetrin ,as me mua.
Kam une faj se ju duke e ditur si ndiheni per mua te dy ,ja punonit njeri tjetrit mbas krahve?????
Ahahahha ,une luajta me ju?
Mos luajtet ju me mua???

~ Kisha shperthyer,totalisht. Me sa po kuptoja une ndjeja mllef dhe jo ndroje ,inat dhe jo turp. Ishin meshkuj te pavendosur. Cuna mamash ! Nje mashkull qe te do ,te fiton ,te respekton ,te mban!
Nuk ka turp ti thot botes qe kjo femer eshte e imja.
Nuk heziton te qartesoj vendin qe femra e tij ze ne jeten e tij dhe madje lufton per ta mbajtur ate femer. Dashuria e. vertet triumfon para gjithckaje madje dhe para miqesise..
Por ata... per ata kishte me shume rendesi qe te ruanin marrdheniet e tyre te deshtuara ,e me te futur kundrejt njeri tjetrit sesa te finalizonin ndjenjat qe kishin per mua.

- Me fal mos duhet tju lutesha une juve?
Mos duhet tju mesoja si tme donit?
Ooo lere duhet te ZGJIDHJA !!;;
Si te zgjidhja kur te dy me konfuzonit??
Si te zgjidhja kur te dy mu qepet dhe nuk me lat rehat?
Pastaj pse vetem ju kishit frik se mos humbisnit njeri tjetrin??
Edhe une kisha frike se mos ju humbisja juve.
Ndaj nuk doja percarje..
Mendova se njeri do ishte me burr se tjetri ti vinte kapakun situatave konfuze por gjith cfare ju dini te beni me se miri eshte ti turreni nje femre dhe me pas te thoni :
" Shkepusim kontaktet se un e kam shok ate ai me ka shok mua dhe ne ste kemi dot me shum se shoqe ty"
Hah Patetike !!

~ Djemt u vrenjten ,u shastisen. Kishin ngritur armet per te sulmuar por ne mbrojtje nuk po ja dilnin dot! Tipik camarroka te vegjel menderisht te pa formuar!! Tipik djem mamash qe gjith cfare i karakterizon jan impulse mashkullore seksuale dhe asgje me shume.

Trevi : Serena shiko...

Prekja 🤍Where stories live. Discover now