~ Aty i dhash fund dyjezimit qe kisha midis Ronit dhe Trevit.
E di qe do shkembehesha serisht me ta disa here por nga gjithe ajo koha kisha mesuar te tregohesha super e forte dhe e ftohte. Nuk e kisha me problemm I kisha dhene fund pike se pari situates se brendshme e me pas situates me ata te dy.U ngrita ne mengjes plot energji,rrezatoja buzeqeshjen qe kisha kohe pa e formuar dhe vrapova nxitimthi per ne shkolle. Oren e pare kisha fizike kush e duronte Andri perversin me shpjegimin e tij arrogant dhe shikimin e tij me poshtersi. Hyra ne klase u ula ne banken time. Kur hyri Profesor Andri te gjithe u cuan ne shenj respekti dhe pershendeten "miremengjes" ,kurse une...
Jo nuk leviza fare, u mbeshteta plotesisht ne karrike ,hipa kembet siper karrikes se bankes perballe dhe asqe u ndjeva fare.
Ai me pa. Prisja te inatosej por qeshi.Andri : Serena ne tabele!
- Miremengjes dhe ty prof..
Andri : Leri keto ! Mgjes thuhet aty ku eshte per tu thene. Cohu !~ Pa u ulur ende ne karriken e tij ,pa stabilizuar regjistrin , pa bere apelin me coi ne tabele?!
Cfare do me thoshte valle ?Andri : Me zgjidh pak ushtrimin qe dhashe detyre shtepie.
~ Qe fati im qe e kisha te zgjedhur,madje e dija mire dhe e shpjegoja bukur sepse e kisha qejf.
- Mbarova. Ta shpjegoj?
Andri : E ke vizatuar gabim grafikun!
- Ska shance ,e di dhe me sy mbyllur kete ushtrim.
Andri : po ceshte ajo vize e sperdredhur qe ne fillim,lakorja e ketij ushtrimi eshte njehere vije e drejt..
- Po ashtu e kam bere thjesht me leviz dora nga bojtushi..
Andri : Prit me ler ta korrigjojm bashk se akoma se mban mir bojtushin ne dore..~ Ai ishte me i gjate se mua,me trupmadh. U mbeshtet prapa meje ,me kapi doren e djatht dhe pse vete ishte sallaks dhe me udhezoi me trup per ta vizatuar dhe njehere grafikun. Une perpiqesha te beja para qe mos te ndjeja prekjen e trupit te tij pas meje ,kurse ai afrohej. Per fat te keq kisha tabelen para nuk kisha ku shkoja.. Grafikun e kishim perfunduar ama ai po me shtrengonte fort ... E anova pakez koken nga ai dhe i figurova me buze fjalet : Afrohu "
Ai u afrua dhe me peshperiti ne vesh " me thuaj".
Ndjeva frymen e tij te ngrohte qe u perplas me profilin tim dhe me ledhatoj lehte qafen.- E di ca qellimi ke ,dhe sesh rregullimi grafikut.Si e ke me mire te te degjeneroj ketu ne mes te klases apo do me leshosh?
~Ne fakt ndodhi ajo qe nuk e prisja . Ai buzeqeshi. I pozicionoi duart tek beli im dhe me terhoqi fort duke me perplasur me trupin e tij,e fill me leshoi. Shmangu kontaktin sy me sy dhe me tha te ulesha ne banken time.
Andri : Serena kete vit do ngelesh nese vazhdon keshtu.
- Une jam me e mira e klases ti e di mire qe smund te me ngelesh.
Andri : Une mund te bej cte dua me ty..
~ Vuri re shikimin intensiv te studenteve te tjere dhe pikpyetjet ne koken e tyre keshtuqe korrigjoi veten duke thene ..
Andri : Me ju*- Profesori na qenka nje pervers i keq... Po tani si tja bej mos valle me ngel vertet?!
Prita deri ne pushimin e gjate per te shkuar tek kabineti i tij. Duhet te ngrija zerin per ate qe me takonte...
YOU ARE READING
Prekja 🤍
RomanceNje sekuence intime e jetes se nje adoleshenteje dhe raporteve te cuditshme dashurore qe ajo krijon. Hormonet apo zemra? Dashuria e paster midis te rinjve ne perpjestim te drejte me seksin 🔞⚠️