~ŞARKI~

111 12 3
                                    

~ŞARKI~

Janti cover (Kerim'in ve Eliz'in söylediğini hayal edin)

"Sonra görüşürüz." Dedi ve gitti.

"Bunu niye yaptın?" Dedi Kerim.

"Yapmalıyım hatta o bunu bir gün yapmalı umut veriyor fakat hiçbirini sevmiyor bu hem o çocuklara hemde çocuğu seven kişilere yazık." Dedim.

"Eliz doğru bir şey yapıyor. Efsun bunu kabul etmiyor." Dedi Erdem.

"Sağol Erdem." Dedim ve yastığı Kerim'e verdim. "Hadi devam 3 kişi kaldık." Dedim

Şarkı durduğunda yastık Erdem'de kaldı.
Kart çekti ve konuştu. "Görev 10" dedi.

"En yakın arkadaşını ara ve sevdiğin bir kadın/erkek olduğunu söyle." Dedim.

"Peki." dedi ve telefonu çıkartıp Ceyhun'u aradı hoparlöre aldı. Ceyhun açtığında Erdem konuştu "Sevdiğim bi kadın var." Dedi.

"Biliyorum Eliz den hoşlanıyorsun." Dedi Ceyhun o sıra Erdem ile gözlerimiz birleşti.

"Tamam sonra konuşuruz." Dedi ve telefonu kapattı.

"Erdem..." dedim ve biraz düşündükten sonra devam ettim.

"Ben sana ümit vermedim değil mi?" Diye sordum.

"Hayır senin ümidinle olacak bişey değil bu." Dedi ve kalbini göstererek "Burayla alakalı." Diye ekledi.

"Ama sana hâlâ umut veremem çünkü ben sevgili istemiyorum lütfen benden umudunu kes." Dedim.

"Eliz ben seni seviyorum öyle umudunu kes dediğinde bunu yapamam." Dedi beyninin bulunduğu bölümü gösterdi.
"Burası buna inansa." Dedi sonra kalbini gösterdi "Burası inanmaz." Dedi.

"Şimdi hiçbir şey olmamış gibi devam edebilir miyiz?" Diye sordum.

"Şu anlık hiç bir şey olamamış gibi devam edebiliriz ama ileriyi bilemem." Dedi ve minderle beraber o da geriledi.

Artık sadece Kerim ile kaldığımda yastığı elime aldım ve "Şarkıyı başlatın." dedim.

Kerim tam karşımdaydı yastığı ona fırlatıyordum o da bana aynı benim sert attığım gibi geri fırlatıyordu. Sonunda yastık Kerim'de kalmıştı. Kartı çekti ve okudu. "Görev 4" dedi hemen göreve baktım ve sesli bir şekilde okudum.

"En kısa zamanda sevdiğin kişiye sevdiğini söylemelisin." Dedim ve ekledim. "En fazla 3 günün var."

"Peki." Dedi ve gözlerimin içine baktı.

Ben nasıl bir durumun içine düşmüştüm ya! Bi tarafta Erdem bi tarafta Kerim. Ben ne yapacağım? Ya sonum Efsun gibi olursa hayır hayır! Buna izin veremem!

"Hadi şişe çevirmece oynayalım." Dedi Umay heyecanla.

"Bende kart çekicem." Dedim ve yerden bir kart aldım.

"En son kiminle hangi şarkı dinlediysen onunla şimdi burada seslice şarkıyı söyleyin." Dedim.

Kerime baktım ve "en son seninle dinledim." Dedim.

"Janti dinlemiştik değil mi?" Diye sordu.

"Evet anlamında kafamı sakladığımda bahçe kapısına ilerledi.

"Nereye?" Diye sordum.

"Gitarımı alıcam." diye bağırdı.

"Bende müziği ayarlayayım." dedim ve ayağa kalktım.

Sevdalılar MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin