~HEDİYE~

117 13 27
                                    

~HEDİYE~

Gözlerimi açtığımda belimin ağrıdığını hissediyordum yavaşça doğrulduğumda oturma odasında olduğumu fark ettim. Dün gece saçma sapan şeyler yapmıştık ilk önce dans etmiştik enerjimizi boşalttıktan sonra bir film açmıştık ki ben filmin ortalarına doğru uyuyakalmıştım.

Gözlerim Arya'yı ararken fazla dolaştırmama gerek kalmadan karşıdaki koltukta uyuduğunu gördüm. Ayağa kalktım ve telefonumu aramaya başladım. Tekli koltukta olduğunu hatırladığımda koltuğa yaklaştım ve telefonumu elime aldım. Saat 9.30'du.

10 cevapsız çağrı 12 mesaj mı?
2 kere annem aramıştı.
8 kere Kerim aramıştı.
Yine aynı şekilde
2 mesaj annemden
10 mesaj Kerimdendi yuh!

Hızlıca WhatsApp a girdim. Annem ile yazışma bölümüne girdim.

Valide sultan

–"Kızım daha kalkmadınız mı?"
–"Kalkınca hemen gelin kahvaltı yapın"

Yazmıştı canım annem.

Sevgilim

–"Günaydın sevgilim." (8.09)
–"Hâlâ uyuyan prensesim" (8.10)
–"Uyansan mı artık endişeleniyorum."(9.00)
–"Eve baskın mı yapsam?" (9.00)
–"Ama annene ne diyeceğim?"(9.01)
–"O iş yaş sen kalkıp kendin gelmek zorundasın." (9.02)
–"Sevgilim, Eliz'm, Sevdiceğim." (9.03)
–"Baksana telefonlarıma." (9.03)
–"Bari uyanınca yaz."(9.04)
–"Tamam mı güzelim." (9.05)

"Günaydın sevgilim." Yazdım anında çevrim içi olunca hemen yazmaya başladı.

–"Çok korktum be güzelim."

"Biraz öyle olmuş ama kusura bakma uyuya kalmışım gece anca kalktım."

–"Sen iyi olda."

–"Sen Aryalarda mısın?" Diye sordu.

"Evet gece burada kaldım." Yazdım.

–"iyi benim bi işim çıktı güzelim sonra görüşürüz."

"Görüşürüz sevgilim." Yazdım ve telefonu kapatıp lavaboya geçtim. Elimi yüzümü yıkadım ve annemi aradım bir yandanda aynanın karşısında saçlarım ile oynuyordum.

"Kız sonunda kalktınız demek." Diyen annem ile.

"Anne az sessiz ol Arya hâlâ uyuyor biz biraz fazla geç uyumuş olabiliriz akşam o yüzden." Dedim.

"Olsun kızım Arya uyanınca onuda al gel ben size yemekleri ısıtırım." Diyen annem ile hızlıca sordum. "Ne yaptınız?"

"Sarma sardık akşam. Börek kısır bide senin pepsin bitmiş." Dedi annem.

"Ha tamam gelirken alırım onu ben. Tamam görüşürüz annecim."dedim ve kapattım.

Saçlarımı topuz yapıp salona geri geldim.

Kapı çalması ile tekrar ayağa kalktım kapı deliğinden baktığımda tanımadığım bi adamdı hafif kapıyı açtım.

"Eliz Arslan siz misiniz?" Diye sordu kurye.

"Evet benim." Dediğimde elime bi çiçek birde kutu tutuşturdu.

"Şuraya bi imza alabilir miyim diye sordu. İmzamı attıktan sonra "kim gönderdi?" diye sordum.

"Kartta yazıyormuş efendim bize detaylı bilgi verilmiyor." Dedi kurye ve dosyasını kapatıp giderken "iyi günler." Dedim.

İçeri geçip oturduğumda Arya yeni kalkıyordu.

Sevdalılar MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin