ආදර මල් පවනේ...
අපි යන මේ ගමනේ...
ගෙදරයි යන්නේ...
සෙට් එක යන්නේ...
ජාන්ගේ... හේ... ජාන්ගේ....හේ....
ජාන්ගේ... හේ... ජාන්ගේ....හේ....
සීන් එකේ කොල්ලො සෙට් එකම අද යන්නේ ජාන්ගේ ගෙදර... අද සිකුරාදා දවසක් නිසා හෙට නිවාඩු නිසාත් කොල්ලො ටික ප්ලෑන් කරේ ජාන්ගෙ ගෙදර රෑට ඉන්න.. හෙටත් දවසෙම ආතල් එකේ ඉදලා යන්න...ඒ කොහොම උනත් එක පාරටම ජාන්ගේ ආච්චි එන නිසා කොල්ලො ටික ස්ටෑන් බයි සාක්කුවේ බය දාගෙන තමයි ඉස්සරහට අඩිය තියන්නේ...
බයික් වල නැගලා ජාන් ඇතුලු පිරිස ගේට්ටුවෙන් එලියට යද්දි චාඕ ජාන් දිහා බලන් ඉන්නවා ජාන් දැක්කත් සත දෙකකට ගනන් නොගෙන යීබෝගේ පිටේ එල්ලපු බෑග් එක වගේ එල්ලිලා ගියා...
ගේ ගාවටම ආව කොල්ලො සෙට් එකව එක මිටකට එකතු කරලා මිටියක් බැන්දෙ නිකන් කොල්ලො ටික දර මිටියක් කියලා හිතන්ද කොහෙද...
🐰 හොදින් අහගනිල්ලා... කෝ ඇස් ඇරලා...
🐕 ඇහෙන්ද බම්ලෝ අහන්නේ...
🐰 හරි හරි කොහෙන් හරි ඇරන් අහගනින්.. අපේ අම්මගේ යකා අවුස්සන වැඩ කරන්න තහනම්.. මුට්ටි ශොට් එක වැදුනොත් මන් නම් දල්ලැ... ඔදේ...
🦁 ඔදයි.. follow me ගායිස්...
🐩 තාන තනා තදේ....
🎷 නා තදෙනා නා.......
ජෝඩූ ජෝඩු එකට සෙට් වෙලා ගැම්මට අත් දෙක එක උකුලකට අරන් ජාන් පන්තියේදි ගියා වගේ නටාගෙන පද්දගෙන යද්දි යීබෝ පිටිපස්සෙන් ඉදන් ජාන්ගේ පස්ස කෙනිත්තුවා...
🐰 ටෝ දැන් කොනිත්තලම මගෙ පුප ගෙවිලා...
🦁 කෝ බලන්න...
🐰 මූ යකෝ.. ඉදාන් ජැනියට කියන්නම්... තාච්චියා....
🦁 හැමදාම ජැනියට කියන්නත් බෑනේ සොදුර...
🐰 අහසට සොදුරුද රළ කෙතරම්..
🦁 ගසකට සොදුරුද ගල මෙතරම්...
සෙට් එකට ගේ අස්සට යනවත් එක්කම ජැනී කොහේදෝ ඉදන් මුට්ටියක් අරන් යස්සනී වගේ දුවන් එද්දි කොල්ලෝ ටික බයටම ගුවන් ගත උනා... යාඕ සිවිලින් ෆෑන් එක උඩ... ජින් ලින්ග් කබඩ් එක උඩ... ශූයෑන් සැටිය උඩ...සන්ග් ශූයෑන්ගෙ උඩ... ආයේ කට වැඩ...
YOU ARE READING
❀ 𝔼𝕧𝔼𝕣𝕐𝔻𝕒𝕪 𝕋𝕠𝔾𝕖𝕋ℍ𝕖ℝ ❀ ✓
FanfictionCHALLENGE SEASON 2 ෆනී ආදරයේ සොදුරු එක් වීම... EVERYDAY TOGETHER...