Stray Kids (+ New Profile)

1K 45 12
                                    

Amikor elmondod nekik, hogy fel szeretnéd adni az álmaid az utáló kommentek miatt (Boyfriend ver)

Bang Chan

Imádod a munkád, mint online networker, viszont ahogy haladsz felfelé egyre több videód és posztod alatt találsz rosszabbnál rosszabb utáló kommenteket, ami miatt kezded úgy érezni, itt az idő feladni. Viszont mielőtt tényleg abbahagynád úgy érezted tudnod kell mit csinálsz rosszul, ezért barátodhoz fordultál tanácsért, hiszen tudod jól, hogy bármennyire is fáj, ő elmondja neked az őszinte véleményét mindenről.

Még aznap este lefekvés előtt szóba is hoztad neki a dolgot, miközben a telefonodon mutogattad neki az említett kommenteket. 

-Szerinted mit csinálok rosszul?-Néztél rá szomorú szemekkel.

-Semmit, egyszerűen csak minden napos oldal mellett ott van a sötét is. De amíg engem látsz, ígérem a napos oldalon tartalak, baby girl.-Nyomott puszit fejedre, majd mellkasára hajtotta fejed, hogy ne lásd apró könnyeit.

-Nyomott puszit fejedre, majd mellkasára hajtotta fejed, hogy ne lásd apró könnyeit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lee Know

Amikor belekezdtél a stremer életbe tudtad, hogy minél több embert érnek el az élőadásaid, annál több fajta véleményt kaphatsz majd. Viszont már napok óta kapod a negatív kommenteket, ami miatt kezd elmenni az egésztől a kedved és a mai napon már le sem ültél a gép elé, ami barátodnak is feltűnt.

-Hogy-hogy nem vagy még élőadásban?-Kérdezte telefonnal kezében.

De amikor meglátta, hogy össze vagy kuckózva az ágyon egy doboz zsebkendő és egy tábla csoki kíséretében aggódás ült ki arcára.

-Mi történt?-Ült le melléd miközben kezét válladra helyezte.

-Utálnak.-Kezdtél bele szipogva, majd elmesélted neki pontosan, hogy miket is írkáltak neked.

-Hiába a sok utálat, ha több ezer ember ismeri már az igazi éned és készen állnak harcolni az igazadért. Velem az élen, életem.-Nyomott puszit homlokodra, majd magához ölelt, hogy megnyugodj és ne lásd szomorú arckifejezését.

-Nyomott puszit homlokodra, majd magához ölelt, hogy megnyugodj és ne lásd szomorú arckifejezését

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now