25K Special

902 52 98
                                    

Annyeong, Chingu!

Itt is lennék a 25K Special-lal, ami mostanra már 28K is lehetne. Ezúttal rátok bíztam, hogy válasszátok ki néhány bandából kivel olvasnátok a legszívesebben, az eredmények alapján pedig meg is írtam ezt a hosszabb részt. 😄💖

Valamint ismét szeretném megköszönni nektek a rengeteg támogatást, amit ez a könyvem (is) kap. Legyen az megtekintés, vote, komment vagy akár mind a három formájában. Nagyon hálás vagyok érte. ✨❤

Amikor megcsókolja a legjobb barátját / ja 

Han

Ha csak néhány percre is, de amikor időd engedi mindig meglátogatod legjobb barátod legyen akár otthon, a munkahelyén vagy fotózáson. A mai napon épp az utóbbin vagytok túl. Hiába csak három órát aludtál előző este úgy érezted ott a helyed mellette és támogatnod kell. Persze neki nincs az az Isten, hogy bevallottad volna, hogy mennyire fáradt vagy éppen ezért a fotózáson igyekezted a legjobb formádat hozni, viszont amikor visszaértetek a dorm-ba és ő elment venni egy gyors zuhanyt, te várakozás közben elpilledtél. Hiába próbáltad nyitva tartani a szemeidet, mivel a többi tag más úti célt választott a dorm helyett nem volt ami ébren tartson, így a fáradság győzött.

Mivel nem aludtál még mélyen mikor barátod visszatért tisztán hallottad minden szavát, viszont reagálni nem volt erőd egy bizonyos pontig.

-Tudtam én, hogy megint kamuztál. Sosem fogsz hallgatni rám, igaz?-Takart be, majd érezted, ahogy besüpped melletted a kanapé.-Jobban kellene vigyáznom rád.-Simított finoman arcodra, majd ajkaidra lehelt egy hosszabb puszit, amire már kipattantak szemeid.

-J-Jisung...te...te...-Dadogtad.

-Ne nézz így rám, ez a te hibád!-Jelentette ki zavarában.

-Az én hibám? Mégis hogy lenne ez az én hibám?

-Először is, elcsavartad a fejem, másodszor elloptad a szívem is!-Adta tudtodra.-Amúgy sem ez volt az első alkalom, nem értem miért akadsz ki ennyire.-Motyogta, bár így is értetted.

-Hogy mi? Mégis hányszor csináltad ezt meg?

-Kétszer...-Suttogta, de látta, hogy nem hiszel neki.-Oké, háromszor...

-Jisung!

-Na jó, sokszor. Ne haragudj.

-Én csak azért haragszom, mert elloptad őket. Pedig szívesen adtam volna őket.

 Pedig szívesen adtam volna őket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chenle

Valahogy neked sehogy sem akar összejönni az, hogy megtaláld a szerelmed. Próbáltál várni, randikra járni, sőt még a vakrandit is kipróbáltad, de hiába. Valahogy senki nem akar másodszor találkozni veled ami miatt kezdted úgy érezni egyedül fogsz meghalni.

Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now