Amikor le akarják beszélni a húgukat arról, hogy Idol legyen
RM
Mindig is csodáltad bátyádat és legbelül ott volt a halvány gondolatfoszlány, hogy egyszer bátyád nyomdokaiba szeretnél lépni. Bár a rap és a tánc nem igazán az erősséged, de úgy gondoltad a vokalista és leader pozícióval megpróbálkozol. És ezt a gondolatodat az egyik szabadnapján meg is osztod vele, amit először halványan megmosolyog, hiszen aranyosnak véli, hogy ennyire felnézel rá.
-T/N, nagyon értékelem, hogy ilyen szinten felnézel rám, a bátyádra. Hidd el, nagyon jól esik, viszont nem szeretném, ha neked is olyan dolgokat kellene megélned, amiben nekünk volt részünk. Tudom kívülről nagyon jónak és könnyűnek tűnhet ez az egész, viszont te pontosan tudod, hogy egy árny oldala is van és hogy nem egyszer eresztettem ki a belém szorult könnyeimet esténként, amikor már senki nem látott. Félre ne érts, Isten ments, hogy én bármikor az utadba álljak, ha jövődről van szó, de azt szeretném, ha neked boldogabb és szabadabb lenne az életed.
Jin
Mindig is úgy gondoltad, hogy ha elég idős leszel bátyádhoz hasonlóan te is megpróbálkozol az Idol élettel, mint Worldwide Beautiful. Jin-hez hasonlóan téged is gyönyörű énekhanggal áldott meg az ég, valamint a magabiztosságoddal és az elszántságoddal sem volt baj, így bátran álltál bátyád elé a ténnyel, hogy készen állsz megmutatni tehetséged és szépséged a világnak.
-Sajnálom, T/N, de már a Worldwide Beautiful címről lecsúsztál.-Közölte veled nemes egyszerűséggel és már ebből tudtad, hogy nincs ínyére ötleted.
-Miért is?-Tetted keresztbe kezeid.
-Mert ez a cím a leendő feleségemé, meg amúgy is. Ehhez az archoz még testvéremként sem ér fel a szépséged.-Simított végig arcvonalán.
-Kim Seokjin!-Szólítottad teljes nevén, ami miatt tudta, hogy ideje futni.
-Ah, kérlek ne bánts! Tudod jól, hogy ez az arc aranyat ér!-Kiabálta miközben menekült előled.
YOU ARE READING
Kpop Band Reactions
FanfictionHello 🤗 Igen, én is belekezdek egy ilyen könyvbe, amit valószínűleg már mindenki ismer, így nem kell bemutatnom. Remélem tetszeni fog nektek ❤️