Amikor ignorálják a barátnőjüket egy prank miatt
Hongjoong
Sosem gondolta volna, hogy egyszer ilyet fog csinálni, viszont mivel elvesztett egy fogadást muszáj megtennie.
-Drágám, megjöttem!-Kiáltottad boldogan, amint hazaértél a fodrásztól.-Hogy tetszik?-Utaltál új frizurádra.
Párod csak egy gyors pillantást vetett rád sunyiban és bár el akart árasztani bókjaival, nem tehette.
-Nem tetszik?-Bigyesztetted le ajkaid miközben ölébe akartál ülni, de ő előtte talpra állt és indult volna ki, ha nem kaptad volna el a csuklóját.-Valami baj van?-Kérdezted már-már könnyes szemekkel.
Továbbra sem válaszolt csak kihúzta kezét gyenge szorításodból és a szobátokba ment, ahol leült az ágyra és csak remélni tudta, hogy nem fogsz nagyon haragudni rá.
Alig telt el pár perc már kissé kisírt szemekkel mentél utána.
-Kérlek, Hongjoong szólj hozzám!-Kérlelted édes tekintetteddel, amitől akaratlanul is rád nézet és elmosolyodott, ezzel teljesen összezavarva téged.
-Nem bírom tovább.-Motyogta, majd ajkaidra hajolt volna, de te megállítottad.
-Mit nem bírsz?
-Elvesztettem egy fogadást, ezért egy napig nem lehetne hozzád szólnom, de én nem bírom ki egy napig, sőt mint látod egy óráig sem. Az új hajad pedig gyönyörű és nem tudtam nem észrevenni, hogy új a parfümöd is. Kérlek bocsáss meg.-Hadarta, majd ténylegesen ajkaidra hajolt.
Seonghwa
Már majdnem egy hete nem láttad szerelmed, de mindig találtatok időt, hogy beszélgessetek egy kicsit. Viszont ma egy üzenetet sem küldött és a tieidre sem válaszolt, így úgy döntöttél meglátogatod őt a próbálján.
Amikor beléptél a terembe nem kicsit sokkoltad párodat, viszont igyekezett ezt leplezni. Illedelmesen köszöntél a srácoknak és a koreográfusnak is, majd párod karjaiba akartál röppenni, de elfordult tőled és készült elhagyni a termet.
-Yeob...o?-Ki sem tudtad mondani ezt az egy szót, már itt sem volt.-Valami baj van?-Fordultál a többiek felé.
Mivel látták rajtad, hogy ez a fajta reakció teljesen szíven ütött téged és persze mivel szeretnek téged elmondták neked, hogy mi is a helyzet.
-Ez bosszút kíván!-Jelentetted ki.
A próba folytatódott, te pedig le sem vetted a szemeid a fiúkról, ami párodnak is feltűnt, de próbált nem szólni semmit nem tetszéséről.
-San, Mingi akkor van kedvetek velem jönni, ahogy megbeszéltük? Ma úgy sincs semmi dolgom.-Mosolyogtál az említettek felé, amit Seonghwa már nem bírt szó nélkül hagyni.
YOU ARE READING
Kpop Band Reactions
FanfictionHello 🤗 Igen, én is belekezdek egy ilyen könyvbe, amit valószínűleg már mindenki ismer, így nem kell bemutatnom. Remélem tetszeni fog nektek ❤️