EX-EXO

1.7K 79 33
                                    

EX-EXO és a váratlan csók

Kris Wu

Épphogy csak elkezdődött a nyár, de neked már most nagy terveid vannak. Rögtön az első hétvégén szervezel egy kis találkozót a jelenlegi barátaiddal, de meghívtál néhány régebbi barátot is, akiket már jó ideje nem láttál. Szerencsédre mindenki ráér, így biztos voltál benne, hogy tökéletes nap lesz. 

Szombat délután össze is ültetek egy kávézónál, ahol új barátságok is születtek neked hála, valamint újra tudtál egy jót beszélni az egyik fiú haveroddal, amit Kris nem nézett túl jó szemmel. 

Néhány óra társalgás után elmentetek moziba is, ahol nem tudta nem észrevenni, hogy hogyan néz rád az általad állított régi jó barátod. Kicsit sem tetszett neki a dolog, de tudta milyen boldog vagy, hogy össze tudtad hozni ezt a kis csapatot, így a megjegyzéseit a fiú felé inkább magában tartotta. 

Miután mind elbúcsúztatok egymástól Kris hazakísért, mint általában mindig. 

-Köszönöm, hogy eljöttél te is és hogy hazakísértél. Jó barát vagy.-Simítottál végig karján egy nagy mosoly kíséretében. 

Halványan elmosolyodott, majd készült volna elbúcsúzni tőled mikor megszólalt a telefonod és a srác neve villogott a kijelzőn.

-Bocsi, ezt fel kell ve...-Nem tudtad befejezni, ugyanis birtokba vette ajkaidat.

Luhan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Luhan

Ideges léptekkel és kisírt szemekkel haladtál a Luhan-nal megbeszélt helyre, mivel a legjobb barátnőd sikeresen felidegesített. Amikor odaértél Luhan nagy mosollyal lépett eléd, de amikor meglátta haragos tekinteted az arckifejezése megváltozott. 

-Mi...Mi történt?-Kérdezte kissé félénk hangján. 

-A legjobb barátnőm történt.-Vágtad rá.-Vagyis a volt legjobb barátnőm.-Javítottad ki magad.

-Hogy érted, hogy volt? Mi történt?-Érdeklődött kicsit összezavarodva.

-Amikor ma beértem a suliba/munkahelyemre rajtakaptam, hogy a kiszemeltem ölelgeti meg puszilgatja. Pedig tudja pontosan, hogy...-Kezdted el mesélni, amit Luhan egy ideig csendesen hallgatott, bár sosem szerette ha más fiúkról beszélsz előtte. 

De, amikor már percekig csak beszéltél és beszéltél megpróbált ő is szóhoz jutni, hogy lenyugtasson.

-T/N...-Ejtette ki halkan neved, de te nem figyeltél rá, ezért megismételte kicsit hangosabban.

Viszont te ennek ellenére is hajtottad tovább, ezért Luhan egy határozott mozdulattal vont téged egy édes csókba ezzel elhallgattatva téged. Kerek szemekkel néztél fiú barátodra, aki édesen mosolygott rád a csók után.

-Luhan, te...-Kezdtél bele, de szád elé tette mutató ujját.

-Shh, ha nem maradsz csendben újra megcsókollak!-Figyelmeztetett egy halk kuncogás kíséretében. 

Z

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Z.Tao

Neked is Tao-nak szinte felhőtlen a kapcsolatotok. Még akkor is, ha hónapok után is túl félénk vagy elsőként kimondani, hogy "Szeretlek" vagy akár egy csókot kezdeményezni. De párod pontosan tudja, hogy mindennél jobban szereted és ahogy ránézel is ezt sugallja, így nem bánja.

Ma viszont elhatároztad, hogy megpróbálod legyőzni a félénkséged, így amikor párod szorgosan dolgozott az új dalán mögé lopakodtál és levetted fülhallgatóját. Emiatt felpillantott meglepetten, te pedig habozás nélkül csókoltad meg.

-Szeretlek.-Súgtad fülébe miután elváltak ajkaitok.

«

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«.....❤️..... ❤️..... ❤️.....»

Ki a kedvenc EX-EXO tagod? 💝

Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now