NCT Dream

2.4K 85 49
                                    

Hogyan vallanának szerelmet / Hogyan tudnád meg, hogy szeretnek

Renjun

Amikor Renjun megismert téged már akkor tudta, hogy különleges lány vagy, ezért is igyekezett legjobb barátoddá válni. Mivel szimpi volt neked, ezért nem volt nehéz dolga és onnantól kezdve rengeteget lógtatok együtt. 

Időről időre egyre többet tudtatok meg egymásról és a fiú érzései is elmélyültek, amit te is észrevettél, hiszen egy ideje többet hangsúlyozza, hogy mennyire szép vagy, viszi helyetted a táskád és ha egy fiúról kezdesz el áradozni mindig van kifogása, hogy miért nem illetek össze.

-Renjun!-Kiáltottál fel mikor megláttad haverod a kávézó ajtaján belépni.

-Szia.-Ült le veled szembe széles mosollyal ajkain.

-Nos, miért hívtál ide?-Kíváncsiskodtál.

-Holnap lesz egy éve, hogy megismertük egymást, igaz?-Kérdésére csak bólintottál.-Arra gondoltam, hogy különlegessé tehetnénk ezt a napot. 

-Hogy érted?

-Tudod, T/N...Egy ideje már többet érzek irántad, mint barátság.-Kezdte el fürkészni az asztalt.-Ezért arra gondoltam, hogy esetleg holnap te és én elmehetnénk egy randira.

-Azt hittem már sosem jön el ez a pillanat.-Mosolyodtál el még szélesebben.

-Mi?-Kapta fel fejét.

-Tudod te milyen régóta vártam arra, hogy randira hívj?-Kérdezted nagy vigyorral.

-Tényleg?-Kérdésére határozottan bólintottál.-Woah~

-Woah~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeno

Jeno-t és téged elég sokan néznek egy párnak, mivel nagyon jól kijöttök egymással és nem mellesleg jól is néztek ki együtt. Beletelt egy jó időbe, de Jeno tényleg beléd szeretett és úgy érezte nélküled már unalmasak és szürkék lennének napjai, valamint szerette volna, hogy valóra váljon, amiről már annyian áradoznak. Viszont amíg nem győződik meg arról, hogy az érzése nem egyoldalú nem meri bevallani neked mit is érez.

-T/N, játsszunk!-Jelentette ki miközben levágódott melléd a kanapéra.

-Mit?-Kérdezted kíváncsiságtól csillogó szemekkel.

-Farkas szemezzünk!

-Oké.-Mentél bele habozás nélkül .

-Három...Kettő...Egy, Rajta!

Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now