Hogyan vallanának szerelmet / Hogyan tudnád meg, hogy szeretnek
Kun
Kun amikor rájött, hogy erősebb érzelmei vannak feléd, mint amit egy barát iránt érezhetne elhatározta, hogy elmondja neked, mivel megígértétek egymásnak, hogy nem lesznek titkaitok egymás előtt.
Viszont különleges módon akarta ezt megtenni, így hát a születésnapodat választotta ki a vallomás napjának, amire nem is kellett sokat várnia.
Reggel egy saját készítésű virágcsokorral kezében ment el hozzád, ahol tudta, hogy senki nem fog megzavarni titeket. Amikor az ajtóhoz ért háta mögé rejtette a gyönyörű csokrot, majd becsöngetett. Hamar ajtót nyitottál és nyakába ugrottál.
-Én is örülök, hogy látlak.-Kuncogta el magát miközben szabad kezével átölelte derekad.
-Gyere be.-Invitáltad be a hosszú ölelés után.
-Boldog születésnapot, cukorfalat.-Hívott beceneveden, amit még a barátságotok elején kaptál tőle miközben átadta a virágokat.
-Úristen, de szép!-Gyönyörködtél csodás művében.
-Ez nem minden. Van egy ajándékom is a számodra.
-Tényleg? És mi az?-Kérdezted kíváncsiságtól csillogó szemekkel.
-Csukd be a szemed.
Nem kellett kétszer mondania, szófogadóan lehunytad szemed, majd ráadásként kezeiddel is eltakartad őket, ami miatt egy halk kuncogás kúszott ki ajkain, majd közelebb lépett hozzád és átölte derekad.
-A szerelmem az ajándékod.-Súgta kettőtök közé, majd hevesen verő szívvel egy gyors puszit nyomott ajkaidra.
Ten
Te és Ten már évek óta jó barátságot ápoltok, viszont titkon te már hosszabb ideje másként tekintesz rá. De sosem mondtad el neki, hisz' nem akartad elrontani a barátságotokat.
Az elején még könnyen tudtad titkolni előtte, de amióta -állításod szerint- viccből Édesnek hív és állandóan igyekszik zavarba hozni téged, amit hozzá tenném könnyen elér és élvezi is egyre nehezebb számodra.
A mai napon bent maradtál vele a táncteremben és figyelted, ahogy gyakorol, ami lenyűgözött téged ugyanakkor néhány mozdulata zavarba is hozott. És ez persze Ten figyelmét sem kerülte el.
-Ennyire meleged van?-Ült le eléd.-Pedig szerintem én vagyok az, aki sokat táncolt.-Húzta fejére kapucniját.-Vagy talán valami...vagy valaki más miatt pirulsz?-Kezdte el húzgálni szemöldökét.
YOU ARE READING
Kpop Band Reactions
FanfictionHello 🤗 Igen, én is belekezdek egy ilyen könyvbe, amit valószínűleg már mindenki ismer, így nem kell bemutatnom. Remélem tetszeni fog nektek ❤️