Ateez [Part II.]

1.4K 88 63
                                    

Amikor ignorálják a barátnőjüket egy prank miatt

San

Annyiszor látta már ezt a prank-et, hogy úgy gondolta kipróbálja ő is. Így megkérte Hongjoong-ot, hogy hívjon át téged a dorm-ba.

Természetesen te elfogadtad a meghívást és rögtön készülődni kezdtél. Mivel viszonylag rég találkoztatok már, úgy gondoltad megleped azzal, hogy abba a ruhába a bújsz, amit a legjobban szeret rajtad látni.

Amikor pedig megérkeztél a dorm-ba és megláttad párod egy édes mosoly kúszott ajkaidra, ami a hab volt a tortán számára, így egyből elkuncogta magát, majd karjaiba zárt.

-Annyira hiányoztál!-Suttogta füledbe.

-Gratulálok, haver. Új rekordot állítottál fel.-Veregette meg vállát Mingi, majd magatokra hagyott titeket.

-Milyen rekordról beszélt?-Néztél fel rá.

-Nem lényeges. Az a fontos, hogy most már itt vagy velem.-Nyomott puszit ajkaidra.

Mingi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mingi

Ha már minden haverja megcsinálta ezt a prank-et, akkor ő miért maradjon ki? Unta már azt hallgatni, hogy mások csak erről beszélnek, de egyben kíváncsivá is tették.

Éppen ezért szabad napján hamarabb kelt és miután elvégezte reggeli rutinját leült a gép elé, felvette fülesét és játszani kezdett barátaival.

Amikor felébredtél és megpillantottad őt kicsit összezavarodtál, de nem gondoltál semmi rosszra. Miután ujjaid segítségével kicsit megigazítottad hajad, mögé osontál és átölelted.

-Hogy-hogy ilyen korán keltél?-Kérdezted miután levetted fülesét, majd egy puszit nyomtál arcára.

De nem kaptál sem választ, sem figyelmet. Továbbra is csak a játékon tartotta tekintetét. Te pedig csak ekkor vetted észre két haverjának a facecam-jét, így köszöntél nekik is.

-Mióta játszotok? Nem vagy éhes?-Tetted fel kérdéseid, amire szintén nem felelt.-Valami baj van?-Váltottál aggódó hangsúlyra.

Hiába kérdezted meg még egyszer, sőt még a barátait is, neked nem felelt, de a fiúknak igen, ami miatt nem kicsit lettél mérges.

-Szóval nekik meg tudsz válaszolni!-Jelentetted ki miközben felkaptad poharát és arcon öntötted tartalmával, majd elhagytad a szobát.

-Hát, haver...jobb lesz, ha most mész és bocsánatot kérsz.

jobb lesz, ha most mész és bocsánatot kérsz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wooyoung

Miután megtudtad, hogy egy hülye prank miatt nem szólt hozzád barátod egy fél napon keresztül egyszerre éreztél csalódást és dühöt, így erre az éjszakára a kanapéra száműzted.

Hiába kért bocsánatot többször is, nem engedtél büntetéséből. Legalább is lefekvésidőig biztos nem. Amint bebújtál puha ágyatokba egyszerre lett bűntudatod és hiányérzeted, ezért szépen lassan kiosontál a nappaliba és lefeküdtél mellé.

-Tudtam, hogy nem fogsz tudni nélkülem aludni!-Vigyorodott el.

-Fogd be és ölelj magadhoz!-Motyogtad, amit aztán meg is tett, majd egy nagy cuppanóst nyomott fejedre.

Jongho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jongho

Mivel elég friss még a kapcsolatotok alapból benned volt a félelem, hogy valamit elrontasz és elveszíted azt a fiút, akit tiszta szívvel szeretsz, ezért már az első pár percben elsírtad magad, amikor nem szólt hozzád.

Reakciód láttán egyből megbánta ezt az egészet és ölébe vett téged.

-Semmi baj nincs, Jagi.-Simított arcodra.-Ez csak egy prank volt.-Vallotta be.

-Szemét!-Ütötted mellkason.-Tudod te mennyire megijedtem, hogy valami rosszat tettem?-Bújtál hozzá és igyekezted visszatartani további könnyeid.

-Ugyan már. Tökéletes barátnő vagy, Jagi.-Nyomott puszit fejedre.-És tökéletes feleség és anya is leszel egy nap.-Tette hozzá motyogva, de azért érthetően.

«

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«.....❤️..... ❤️..... ❤️.....»

Ki a biasod a Ateez-ből? 💝

Valamint legközelebb a Red Velvet-tel vagy a SuperM-mel olvasnátok szívesebben részt? 💝

Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now