Stray Kids [Hyung line]

2K 100 25
                                    

Amikor a barátnőjük ignorálja őket egy prank miatt

Bang Chan

Legyünk őszinték Chan soha nem gondolta volna, hogy ilyet fogsz csinálni, bár igazából, amíg rá nem beszélt az egyik barátnőd, te sem.

Teljesen random került szóba és hiába mondogattad, hogy neked ehhez nincs szíved, a végén csak sikerült neki. Viszont mivel a kamerát hülyeségnek találtad, így csak csendben vártad, hogy hazaérkezzen a munkából.

Az ágyadban fekve tetetted, hogy alszol amikor párod végre megérkezett. Arra számítottál, hogy fáradt lesz és egy gyors zuhany után bebújik melléd, de pont az ellenkezője történt.

-Baby girl~ -Rontott be szobádba boldogan és teljesen felpörögve.

Abban a pillanatban, hogy látta, hogy pihensz picit visszafogta magát. Óvatos mozdulattal ült le melléd, majd finom mozdulattal simította el hajad arcod elől és egy csókot lehelt ajkaidra.

-Tudom, hogy még nem alszol.-Kuncogta el magát.

De te csak átfordultál másik oldaladra tovább színlelve az alvást.

-Baby girl?-Tűnt el boldog hangszíne, amit annyira szeretsz.-Valami baj van?

Továbbra sem szólaltál meg, viszont mikor az asztalodon lévő telefonod megszólalt egyből pattantál, hogy megnézd ki az, de még mielőtt odaértél volna szerelmed határozott mozdulattal ölelt magához. Karjai finoman fonódtak derekad köré, állat pedig válladra helyezte és próbálta visszatartani könnyeit. Szinte minden nap elmondja neked, hogy az egyik legfontosabb személy vagy életében és, hogy soha nem akar elveszíteni, ezért is fájt neki, hogy nem szólsz hozzá.

Hatalmas bűntudat kerített önmagába, ezért feladtad és könnyekbe borulva ugyan, de megfordultál és ajkaira hajoltál. Utána pedig szépen mindent megbeszéltetek és újra visszatért a bújós, mosolygós Chanie.

 Utána pedig szépen mindent megbeszéltetek és újra visszatért a bújós, mosolygós Chanie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lee Know

Mint minden reggel ma is párod mellett ébredtél, viszont most nem vártad meg, hogy felébredjen a prank miatt. Készítettél magadnak reggelit, amit kivételesen a kanapén a TV előtt kezdtél elfogyasztani miközben az egyik kedvenc filmed nézed.

-Miért hagytál egyedül? Tudod, hogy nem szeretek úgy ébredni, hogy nem vagy mellettem!-Dörzsölgette szemeit miközben közeledni kezdett feléd.

Leült melléd és készült átkarolni mikor megszólalt telefonod, amit egyből fel is vettél.

-Szia, B/N! ... Nem, nincs semmi dolgom ma. ... Jó akkor tíz perc és ott vagyok!-Tetted le majd már fel is pattantál, hogy készülődni kezdj.

Szerelmed csak nagyokat pislogott, majd szeme megakadt a kamerán és egyből leesett neki, hogy mi a helyzet.

Amikor a kanapén hagyott telefonodért nyúltál ráfogott kezedre és ölébe rántott, majd apró puszikkal kezdte beborítani először arcod, majd nyakad is, ami miatt félve pillantottál a kamera felé.

-El fogok késni!-Csúszott ki szádon miután pár perc ficánkolás után sem sikerült kibújnod karjai közül.

-Oh, szóval most már hozzám szólsz?-Emelte meg egyik szemöldökét.-Hát tudod, cicám ma nem mész sehova!-Jelentette ki, majd felállt téged pedig a vállára kapott fel és a szobátok felé vette az irányt.

-Tegyél le!-Kezdted csapkodni hátát.

-Nem, nem! Rossz kislány voltál!-Hangoztatta, majd rácsapott a fenekedre.

-Nem, nem! Rossz kislány voltál!-Hangoztatta, majd rácsapott a fenekedre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Changbin

Direkt olyan időpontot választottál, amikor párod turnén van, így csak az üziket és a hívásokat kell ignorálnod. Ami egészen jól ment, míg párod be nem állított hozzád. Teljesen lesokkolt, hiszen arra számítottál, hogy két nap múlva jön majd.

-Szóval nincs semmi bajod, csak rossz kislány vagy! Hát szabad így ignorálni az urad?-Állt meg ajtódban karba tett kezekkel.

Hihetetlenül aggódott egész nap, viszont mikor meglátta, hogy semmi baj, próbálta elviccelni helyzetet.

A meglepettséged ellenére sem adtad fel és tovább nézted a filmet miközben a fagyos édességet majszoltad. Erre Changbin csak felhúzta szemöldökét majd melléd pattant és matricaként viselkedett. Teljesen rád tapadt majd ellepett téged csókokkal és puszikkal, olyannyira, hogy fel is borultatok. És ez volt a pillanat, amikor inkább feladtad és lelökted magadról nevetve.

-Te bolond!-Jelentetted ki hatalmas mosollyal, ami egy jó kis birkózásba ment át, majd az estét egymás karjaiban töltöttétek miközben megbeszéltétek, hogy milyen volt a turné.

«

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«.....❤️..... ❤️..... ❤️.....»

Az előző rész alapján megszavaztátok, hogy legyen olyan rész is, amikor a tagok prank-elik meg az olvasót, amivel igyekezni is fogok, viszont az még nem dőlt el, hogy Ateez vagy SF9 legyen, szóval arra még lehet szavazni 😇❤

Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now