Amikor kolisok vagytok és felelsz vagy merszben "érdekes" feladatot/kérdést kaptok (kiderülnek az érzéseitek).
Bang Chan
-T/N, felelsz vagy mersz?-Kérdezte nagy mosollyal Han.
-Felelek.-Vágtad rá egyből, ami miatt egy pillanatra elhúzta száját, majd újra kivirult.
-Melyikünkkel járnál legszívesebben?
-Bang Chan Oppa-val.-Felelted halkan.
-Miért pont vele?-Kíváncsiskodott, amire megráztad fejed.
-A-a! Csak egyet kérdezhettél.
Egy kisebb durci után folytatódott a játék és hamarosan újra téged választottak, ezúttal a Maknae. És mivel te nem szeretsz merni, így újra a felelés opciót választottad.
-Miért Bang Chan Hyung-ot választottad?
Legszívesebben rávágtad volna, hogy mert kedveled, de visszafogtad magad.
-Nem tudom. Ő olyan édes és kedves. És szeretem, amikor mosolyog, meg amikor boldog és amikor...-Kezdted el sorolni félénk mosollyal, amit a többiek nem tudtak figyelmen kívül hagyni.
-Szóval kedveled.-Állapította meg Hyunjin, ami miatt tiltakozni akartál, de Bang Chan közbe szólt.
-Semmi baj, én is őt!-Pillantott rád édes mosolyával.
Lee Know
-Minho Hyung.
-Hm?
-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Azt hallottam, hogy összejöttél T/N-nel. Igaz ez?-Érdeklődött Felix az idősebbtől.
-Nem, nem.-Rázta meg fejét.-De ha szeretné lehet igaz is.-Nézett mélyen szemeidbe.
YOU ARE READING
Kpop Band Reactions
FanfictionHello 🤗 Igen, én is belekezdek egy ilyen könyvbe, amit valószínűleg már mindenki ismer, így nem kell bemutatnom. Remélem tetszeni fog nektek ❤️