Stray Kids (+Fontos)

3.1K 104 73
                                    

Amikor a crush-uk(ról)  bevallja / kiderül, hogy kedveli őket

Bang Chan

Már régóta ismeritek egymást és a baráti kapcsolatotok is szinte felhőtlen, viszont az utóbbi hetekben egyre nehezebb volt elfogadnod, hogy csak barátok vagytok. A hangja, a mosolya és kedves gesztusai egyszerűen megbabonáztak téged és már nem tudtál barátként tekinteni rá.

Napokig agyaltál, hogy mit is kellene tenned, mivel nem akartad tönkretenni barátságotokat, viszont a végén arra jutottál, hogy jobb lesz, ha tisztázod vele érzéseidet, így amikor legközelebb átmentél hozzá vártad a megfelelő pillanatot, hogy megoszthasd vele gondolataidat. 

-Tudod, Chan...van valami, amiről tudnod kell.-Kezdtél bele lefelé pillantva.-Viszont annyit kérek, hogy ne mondj közben semmit, csak a végén, oké?-Kérdezted felé pillantva.

-Oké.-Bólintott, bár az aggodalom ott csillogott szemeiben.

-Kedvellek, Chan.-Adtad ki magadból egy nagy sóhaj után.-Jobban, mint egy barátot.-Tetted hozzá újra lefelé pillantva.-Tisztában vagyok vele, hogy ez egy oldalú, ne aggódj. De úgy gondoltam jobb, ha tudsz róla, én már nem tudok barátként tekinte...-Nem tudtad befejezni, ugyanis eleget téve kérésednek nem szólt közbe, helyette inkább cselekedett és ajkaidra lehelt egy aprócska csókot, hogy elhallgattasson.

-Nem szeretem, amikor hülyeséget mondasz.-Közölte nagy mosollyal, miközben hátra tűrt egy kósza tincsed arcod elől.

-Közölte nagy mosollyal, miközben hátra tűrt egy kósza tincsed arcod elől

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lee Know

Közeledik a Valentin nap, így úgy érezted ideje megtudnia a crush-odnak, hogy mit is érzel. Barátnőd segítségét kérted az ajándék választásban, akinek egy aranyos plüss macira esett választása. Ehhez még megvetted Minho kedvenc csokiját, majd izgatottan vártad a másnapot, hogy átadhasd ajándékot kiszemeltednek.

-Minho, van egy perced?-Álltál meg előtte hátad mögött az ajándékokkal.

-Mit szeretnél?-Kérdezte halvány mosollyal, ami miatt szíved nagyot dobbant. 

-Boldog Valentin napot!-Motyogtad orrod alatt, alig érthetően miközben átnyújtottad neki a kezedben lévő tárgyat és édességet, amit kuncogva vett át.

-Úgy tűnik megelőztél!-Jelentette ki miközben magához ölelte a fehér macit.-Köszönöm, T/N.-Tette hozzá, majd elkapva csuklód vont közelebb magához, hogy téged is átölelhessen, majd egy apró puszit nyomott fejedre.

-Tette hozzá, majd elkapva csuklód vont közelebb magához, hogy téged is átölelhessen, majd egy apró puszit nyomott fejedre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kpop Band ReactionsWhere stories live. Discover now