LouisMár a kapuban várom Harryt. Ma van a nap, amikor egy közös kacsaetetést valósítunk meg. Billy már egy ideje nyaggat vele, de időt kellett adnunk Bellnek. A korábban együtt töltött piknik egyre nyíltabbá, bátrabbá tette a kislányt. Harry úgy gondolja, már ki meri vinni az intézet falai közül.
- Szia Harry! - köszönök, amint beülök az autóba a már megszokott helyemre.
- Szia! - válaszol és mosolyogva nézi végig, míg bekötöm magam. - Indulhatunk?
- Igen, de egy gyerekülést még be kell szereznünk útközben.
- Ott lapul a csomagtartóban. Olyan szép rózsaszín.
Igen, egy kék már azóta ott van a kocsi hátuljában, amióta Williamet hazahoztuk a kórházból, és még igénybe vettük egy alkalommal, amikor Harry hazahozott minket.
- Igazi kislányos.
- Nem! Olyan, amilyen egy hercegnőhöz illik.
- Igen tudom, Bell a te Hercegnőd.
- Az bizony!
A főútra kiérve egy füttyentés után a gázra tapos. Igaz, még nem igazán szoktam meg a sebességet, de már nem markolom úgy a biztonsági övet, mint az első alkalommal.- Jó napot! - köszönök az igazgató úrnak, és már lépek is az íróasztalhoz, ahol a két általa kiállított igazolás vár minket. - Remélem nem lesz szükségünk rá.
- Én is remélem,de azért leírtam, amit kellett. Nem történhet meg ismét az a kellemetlenség.
- Azt mi sem szeretnénk.
Mindketten eltesszük a saját nevünkre megírt papírokat, és a gyerekek iratainak másolatát is.
- Jó szórakozást!
- Köszönjük. - mondjuk egyszerre.
- A bejáratnál találkozunk, Harry.
- Rendben!
- Én a fiúk részlegébe igyekeztem, ahol reményeim szerint Prücsök már útra készen vár.
- Apa! - ugrik azonnal az ölembe. - Jó leszek így?
- Csak akkor fogom látni, ha letettelek.
- Igen tudom, de olyan jó ennyire közel lenni hozzád! - öleli át a nyakamat, és egy puszit nyom az arcomra. - Ezt azért most adom, mert nem akartam, hogy lássák a többiek.
- Igen ezt jól teszed, a puszi csak kettőnké. Na hadd nézzelek meg és lassan induljunk!
- Hová megyünk?
- Megmutatjuk Bellnek és Harrynek a tavat és a kacsákat.
- Veszünk eledelt is nekik?
- Igen, veszünk. Fogd a pulóveredet és induljunk! Harry a kislánnyal már a bejáratnál áll.
Itt is vagyunk! - áll meg előttük Billy.
- Akkor indulhatunk, Harry? - kérdezi a kislány
- Igen, kezdődjön egy új kaland!- - -
- Juj, de hatalmas! - szólal meg Bell, amikor elérjük a tópartot.
- Igen, mert kell a hely a sok kacsának. Tudod, milyen sokan laknak ott abban a nádasban? - Willy arra mutat, amerről a kacsák előjöttek korábban.
- Most is ott vannak? - kérdezi kíváncsian.
- Hamarosan kiderül. - mondom és egy különleges hangot kiadva hívom őket.
Harry meglepetten néz rám. A gyerekek izgatottan nézik a vizet, és egyszerre kiáltanak fel, amikor felbukkan az első kacsa.
- Juj, elfelejtettem, hogy nem szabad kiabálni, mert akkor megijednek. Bell, mostantól csak suttogni szabad.
Harry ismételten rám néz, én pedig bólintással jelzem, tegye azt, amit Willy mondott.
- Louis! - suttogja.- Ezt te honnan tudod?
- Sokat tanyáztam itt annak idején. Egy öregember minden reggel így hívta őket, mikor etetni akart. Eltanultam tőle.
- Milyen remekül! - mutat a tó felé, hiszen sok-sok kacsa úszik felénk.
- Apa, etethetjük már őket? - nézz rám.
- Igen, de egyszerre csak egyet dobj.
- Jó, apa! - suttogja, és már dobja is be az első eledelt.
- Te arra dobj! - lépek oda Bell mellé, és mutatok pár méterrel messzebbre.
- Jó, Louis. - suttogja és már dobja is az eleséget, édesen kuncog, amikor egy kacsa bekebelezi. - Ez jó móka.
- Igen az, Hercegnőm! - lép mellé Harry. - Szabad? - belenyúl a zacskóba és egy messzebb lévő kacsa felé dob. - Neki is ennie kell.
Én is beszállok az etetésbe, így a tónak ezen a részén egész nagy felületen láthatóak táplálkozó, ide oda úszkáló kacsák. Most Harry készít fotókat. A szemem sarkából látom, hogy két egyenruhás közeledik felénk. Harry mellé lépek és intek a fejemmel a rendőrök irányába . Egyszerre nyúlunk is a papírokért.
- Nyugalom, uraim! Csak üdvözölni jöttünk önöket. - lép mellénk a két rendőr, akikkel már korábban is találkoztunk. - Azt hiszem, a városban már minden rendőr ismeri magukat, a történetüket. Szóval, az az incidens többé nem fordulhat elő.
- Remélem én is! - mondom megnyugodva. - Akkor a kapitány betartotta ígéretét?
- Igen megtartotta a továbbképzést, és felhívta figyelmünket sok mindenre.
- Remélem, másnak nem kell átélnie azt, amit én és a fiam átéltünk.
- Mi biztosan körültekintőbbek leszünk.
- Köszönöm minden hozzám hasonló sorsú nevében.
- Érezzék jól magukat a szabadban!
- Azon vagyunk a gyerekekkel. - mondom és egy mosollyal nézek a rendületlenül kacsákat etető, kacagó gyerekek felé.
- Louis! Köszönöm, hogy megmutattad ezt a helyet. Tudtam a tóról, de hogy ilyen élményt fog egyszer nyújtani, arról fogalmam sem volt.
- Újra gyerek tudsz lenni egy pár percig?
- Igen, és ezt neked köszönhetem ugyanúgy, mint ez a két boldog csemete.
- Nézem, hogy Harry melléjük lép, és mindkét zacskóból kivesz pár szem eleséget. Tettemet nem végiggondolva előveszem a telefonomat és bár hátulról, de készítek egy képet, majd megszólalok.
- Én már nem is hiányzom?
Hangonra mind a hárman felém fordulnak, én pedig ezt a pillanatot és megörökítem.Kicsivel később
- Harry, ehetek még egy süteményt? - nyúl a tányér felé Bell-
- Igen hercegnőm! Ti kértek valamit? - néz felénk.
- Én egy másik fajta sütit szívesen ennék. - szól azonnal Willy fülig érő szájjal.
- Én egy cappuccinot szeretnék. - mondom, majd nézem, ahogy Harry a pulthoz lépked, mert még a tónál kijelentette, ma az ő vendégei vagyunk.
- Louis, olyan jó itt lenni veletek! Szeretlek benneteket.
- Mi is szeretünk Bell. - felelem. - Willy talán mesélte, hogy mi többször szoktunk közös programot szervezni. Harry is biztosan szeretne elvinni pár helyre, hogy boldognak lásson.
- Tudod Louis, én már Harry közelében is boldog vagyok.
Azt hiszem, biztonság érzetét most egy kicsit összekeveri a boldogsággal, de ez az ő esetében érthető.
Harry pincért meghazudtoló ügyességgel egyensúlyozza a tálcát, amin az általunk kért finomságok díszlenek.
- Harry bácsi! Ez a sütemény olyan szép, kár megenni.
- Egyed csak! Ez a ház specialitása. Szóval máskor is tudod csodálni, ha majd ide jövünk.
- William, ez nagyon finom! - mondja Bell, mert ő már hozzákezdett.
Harryvel nézzük a két sütit majszoló gyereket.
- Ezt az élményt gyakrabban át tudnám élni. - hajol elég közel hozzám úgy, hogy a szavait csak én halljam.
- Fogod, csak légy türelmes.
- Az leszek Lou, az leszek.
Kezembe veszem a cappuccinos poharat, és lassan a félig kihűlt italba kortyolok. A pohár felett tekintetemet Willyn nyugtatom.Üdv mindenkinek. Most egy kis nyugalmat árasztó részt sikerült hoznom.
Millió puszi. Moncsi
VOCÊ ESTÁ LENDO
KARÁCSONYI CSODA
FanficEgy történet, mely érzelmek sokaságát hordozza magába. Egy ígéret, ami beteljesedésre vár. Egy történet, amit a képzeletem alkotott, de a való világ is adott hozzá nem is keveset.