0.6

41 18 0
                                    

Açık hava mekanındaydı konser. Kalabalığın arasından yürüyüp vip kısmına geçtik.

Atlas garsona gel işareti yaptığında genç bir adam elinde tepsi ile önümüzde dikilmeye başladı.

Birer viski şatı alıp tek yudumda diktik.

"Biz viskiyi birer kadeh alalım." dedi Atlas. Garson başını sallayıp siparişi getirmeye gitti.

Hem kolumdaki saate hem de alanın giriş kapısına bakıyordum ama hâlâ kızlar yoktu. Yani daha doğrusu Aden yoktu.
Asıl kalabalık oluşmaya başladığında konserin başlayacağını anlamıştım.

Viskiler geldiğinde Atlas tepsiden alıp benimkini de uzattı. Ağır ağır yudumlar alıp kafaya vurmasını geciktirmeye çalışıyordum.

"Sonraki sipariş tekila olsun"

"Nasıl istersen yavrum"

maNga konseriydi. İnanılmaz değil mi?

Ferman reis sahnedeki yerini almış saat tam 22.00' dı.

Arkadan gözlerim kapandığında soft bir ses duyuldu.

"Ben kimim?"

"Aden?" Ellerimi ellerine koyup indirdim yüzümden. Arkamı dönüp ona sarıldım.

Kocaman gülüşü yüzüne yayılırken gözleri ışık saçıyordu.

"Kuziii! Daldın gittin?"

Sağıma döndüğümde sadece yanımda Atlas' ın olduğunu gördüm.

"Kızlar nerede kaldı?"

"Ece ve Aden geliyor. Birce ve Denis gelmiş"

"Selaaam!" Denis' in sesini duyduğumda arkama baktım. Birce gelip kollarını boynuma doladı.

"Selam yakışıklı!"

"Selam" deyip zoraki bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.

Denis' e baktığımda suratı asık bir şekilde birleşmiş bedenlerimize bakıyordu.

Birce' den kurtulalım değil mi?

Yavaşça kendimi Birce' den kurtarıp Denis' i yanıma çektim.

"Kuzenlerin en güzeli"

Bu hareketi beklemediği için ilk başta afallasa da bana uyum sağlayıp yakınlığı korudu.

"İşte bu aslanlarım benim!"

Ortama iki çocuk daha dahil olduğunda Atlas' ın sesi duyuldu. Biri keko tıraşlı mavi gözlü diğeri ise kahverengi saçlı efsane bir tarza sahipti.

Atlas ile çok samimi bir şekilde selamlaştıklarında sıra bana geldi.

"Bu maviş Gece, bu yakışıklı ise Barış. Bu da kuzilerin en karizması Bulut" dedi sırayla hepimizi işaret ederek.

"Memnun olduk" diyen Gece ile tokalaştım ilk.

"Aramıza hoş geldin dostum" Barış' ın samimi üslubu ile gülümseyip onun da elini sıktım.

"Eyvallah"

16 dakikanın sonunda Ferman 2. şarkısına başlamış ve sonunda Aden ile Ece gelebilmişti.

Ece hepimizle selamlaşıp Atlas' ın yanına geçti.

Barış Birce ile ilgileniyordu. Allah razı olsun mümin kardeşim.

Denis de keşke Gece' ye aşık olsa.

Ben de Aden' i izliyordum. Önüme tutulan şişe ile dikkatim dağıldı.

BAL | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin