1.5

19 2 0
                                    

Sırma dün gece bizde kalmıştı. ve bugün büyük gündü.

Kahvaltıdan sonra tüm ekip evde toplandığımızda onları Sırma ile tanıştırdım. Hepsi Sırma' yı sevmiş ve kısa sürede kaynaşmışlardı.

Montları, bereleri, eldivenleri alıp kayak ekipmanlarını tamamladıktan sonra araçlara geçtik.

Petek, Tutku ve Efes Tutku' nun aracına geçtiler.

Tuğra, Bora ve Ayaz ise Bora' nın aracındaydılar.

Bizde Sırma ile bizim aracımıza geçip yola çıktık.

Şehir dışında bir kayak tatili şuana kadarki en iyi plandı.

Arazi aracı tipindeki kar ile uyumlu araçlarla tek sıra halinde dümdüz otoyolun tadını çıkarıyorduk.

Hava İstanbul' da sonbahar gibiydi.

2 saat 13 dakikalık yolun 54 dakikası çıktan bitmişti.

Yanımda oturan Sırma' ya baktım. Gözleri bendeydi. Ona baktığımı görünce bakışlarını kaçırıp yola odaklandı.

Radyo ekranına basıp playlisti karıştırdım.

Uzi parçaları uzun yollar için bire birdir!

"Bulucaz bizde çıkış yolu önümüzü görcek şekilde içersek
Artık vakit az bi karar mı versek? uyuyamam düşmanımdan tek bi sayı yersek!"
...
"Sonuna kadar, gidicem yolun sonuna kadar
Manitalar paparazzi gibi yakalar
Baba für die familie sadece aile"

Şarkıya eşlik ederek seyehat ediyorduk.

Gülüşmelerle şarkı sözleri birbirine karışırken Sırma yerinde dans ediyordu.

Sonunda bir benzinlikte durup araçlardan indik.

Geriye sadece 38 dakikalık bir yolumuz kalmıştı. Depoları fulleyip atıştırmalıklar alıp tekrar araçlara döndük. Kalan yolu da gitmeye başlamıştık.

Sırma yan koltukta başını koyup gözlerini kapattı.

Küllü sarıdan normal sarıya geçişli saç rengi beyaz teni masmavi gözleri, belirgin yüz hatları gerçekten çok güzel bir kızdı.

Sonunda Bursa' ya geldiğimizde şehir girişindeki tabelanın yan kısmında bulunan araç mola şeridinin iç kısmına araçları park ettik.

Yıldırım ilçesinden bulunan Uludağ Kayak Merkezi son durak noktamızdı.

Tuğra direksiyon değiştirdiğinde Ayaz geçti direksiyona.

Petek direksiyon değiştirdiğindeyse Efes geçmişti.

"Bulut sen yorulduysan ben geçebilirim direksiyona?"

"Sıkıntı yok ortak!"

"Emin misin?"

"Bebişim 2 saattir sen varsın direksiyonda bak hepimiz yorulduk sende yorulmuşsundur" diyen Petek' e gülümsedim.

Birkaç benzer cümlenin sonunda bizim
direksiyona Sırma geçmişti. Ve şehir içinden ilçe yoluna sürdük.

24 dakikanın sonunda geldiğimiz otelin önünde araçları valelere teslim edip otele geçtik. Bora haftalar öncesinden rezervasyonları tamamlamıştı.
Pek rastlanılmazdı ama Bora 8 kişilik suit bir otel odası bulmuştu.

Hepimiz odaya geçip yerleştik. Akşam yemeğine otelin restoranına inip yine bir araya geldik.

Sohbet ederek yemeğimizi yiyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAL | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin