1.0

30 18 0
                                    

Aniden yerimden doğrulmamla kafamı tahta tavana çarpmam bir olmuştu.

Baş ağrısından çarpmanın acısını hissetmiyordum bile. Hafifçe sallandığımı fark ettim. Gemideydim. Dün gece ne olmuştu, neden hâlâ buradaydım ben?

Silik anlar aklımdan bir film şeridi gibi geçiyordu, hayal meyal hatırladığım senaryolar gözümün önüne geldi. Hepsi rüya mıydı? Elimi yanağıma koyduğumda tiz bi acı bütün yüzüme yayıldı. Lavaboya gidip aynaya baktığımda sağ elmacığımın mosmor olduğunu fark ettim. İçeri geçtiğimde kapı aniden açıldı.

"Atlas?"

Arkasında duran ekip elemanlarına baktım. Aden' in nefret dolu bakışları üzerimden ayrılmazken Denis' in ıslak gözleri bir kez daha dün gecenin rüya olmadığını anlatıyordu. Yarısını hatırlayamadığım dün gece.

"Kalk ve s*ktir git!"

Gece' ye baktım anlam arayan gözlerle.

Atlas yakamdan tutup beni ayağa kaldırdı ve kapıya doğru çekiştirdi.

"Ne oluyor oğlum, naptım ben size?"

"Soruyor musun bir de a*na koyduğum?"

Diyerek bana doğru gelen Gece' yi Atlas eliyle itip durdurdu.

"Hiçbir şey hatırlamıyorum kör kütük sarhoştum, Aden' in yanından ayrıldım lavabo için-"

"Durun!"

Odaya aniden dalan sarışın kız bütün dikkatleri üzerine toplamıştı.

"Hata yapıyorsunuz!"

"Sen kimsin?" diye sordu Barış.

"Sırma ben, dün Atlas' ın doğum günü partisi davetlilerindendim. Hatta hepimiz aynı okuldayız?"

"Saçmalıklarını kes ve dışarı çık" dedi Denis kızı tersleyerek.

"Saçmalık sensin, ve senin aptal hırsların! Dün gece Bulut' un midesi bulanıyordu o yüzden bu odaya girdi. Lavabo sıramı ona verdim çünkü ayakta duramıyordu. Dün gece burada çarpıştık seninle Bulut hatırlıyor musun?"

Gözlerimi kapatıp dün geceyi düşündüm. Kucağıma oturup beni öpen kızın silueti geldi ilk gözümün önüne sonra çarpıp içkisini döktüğüm adam ve sonra bu kız evet bu sarışın kızla da bu kapının önünde çarpışmıştık.

"Evet, hatırlıyorum bana lavaboya kadar eşlik etmiştin"

"Evet sonrasında odadan ayrılıp işinin bitmesini bekledim. Sonra bu kız girdi odaya tam ona lavabo ve oda müsait değil demek için arkasından gittim ki kapıyı kapattı"

Odaya bakan yuvarlak pencereyi gösterip devam etti.

"Bu pencereden onları izledim. Kız Bulut' un kucağına geçip boştaki ellerini kendisi kendi beline sarıp onu öpmeye başladı, ve inanın bana Bulut baygın ve bilinci kapalıydı"

"Saçmalıyor, Bulut çağırdı beni o odaya"

Bakışlarımı Sırma' dan çekip Denis' e doğrulttum.

"Neyden bahsediyorsun sen ya? Ne çağırması sana havuz başında da olmayacağını söylemiştim"

"Havuz başı mı?" diyerek bana dönen Atlas' a baktım.

"Havuz başı, kardeşin beni ilk orada öptü o zaman Aden ile sevgili değildik. Hanımefendi çok aşıkmış olmaz dedim biz kuzeniz dedim ağlayarak eve gitti anlatsana Denis?"

Atlas bir hışımla Denis' e döndüğünde Aden ile göz gözeydik.

"Yalan söylüyor, Atlas"

"Bundan sonrada sevgili değiliz!" Aden kapıyı çarpıp çıktığında Ece' de peşinden dışarı çıktı. Yürüyün eve gidiyoruz.

BAL | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin