1.1

31 2 0
                                    

Bölüm Şarkıları:
Model - Bir Melek Vardı
Perdenin Ardındakiler - Her Gece
Uzi - Cindy
Yıldızlardan Düştük - Benim Olmayanın.

🧡

Kapatmayı unuttuğum perdeden günün ilk ışıkları sızıp göz kapaklarıma yansıyordu. Yavaşça gözlerimi aralayıp yataktan doğruldum. Ilık bir duş alıp üzerimi giyindim. Bugün büyük gündü. Bu gün bu şehre veda günüydü.
Bu gün üzerime atılan iftirayı kısmen kabul günümdü.

Ceketimi ve bavulumu alıp aşağı indim. Kapıda beni bekleyen Aydeniz' in önüne eğildim.

Kollarını boynuma dolayıp minik bedenini göğsüme yasladı.

Annemde yanımıza geldiğinde kafamı kaldırmadan bavuluma yapıştım.

"Ben sana inanıyorum oğlum"
Anneme baktım, gardımı bırakıp o güzel gözlerine baktım. Sıcacık ama acı dolu bakıyordu.

Gidip boynuna sarıldım ve bahar kokulu saçlarını koklayıp öptüm.

"3 ay sadece, sınavdan sonra döneceğim anne. Belki siz gelirsiniz?"

"Baban işlerin yarısını buraya taşımış artık İstanbul' a gitmemize pek gerek yok oğlum."

Derin bir nefes alıp gökyüzünden sabır diledim. Aramızda tavan vardı ama olsun.

"Sınavdan sonra dönerim o hâlde, inansalar da inanmasalar da"

"Tuğra yanında olacak mı?"

"Olacak annecim merak etme hepsi yanımda olacak"

Annem ve Aydeniz ile vedalaşıp evden ayrıldım. Babamın şoförü ile havaalanına geldik.

Havaalanına gerekli yerlerde işlerimi hallettikten sonra oturup uçuş saatimi beklemeye başladım.

"İzmir' den İstanbul' a gidecek olan yolcuların dikkatine, uçağınız havalanmak üzeredir. To the attention of the passengers who will travel from İzmir to İstanbul, your plane is about to take off."

Anons ile uçağa geçtim. Kemerimi bağlayıp arkama yaslandım. Birkaç ay önce buraya gelerek hayatım değişmişti şimdi ise buradan giderek hayatım değişiyordu.

Hostes kadın kabinime atıştırmalık bırakıp gittiğinde kulaklıklarımı takmış hem müzik dinliyor hem bir şeyler atıştırıyordum.

"Bir güzel anısı, bir badem ağacı
Çiçeği saçında, başımın belası..."

1 saat 10 dakikanın sonunda uçak Atatürk Havalimanı' na indi.

Bavulumla havaalanının dışına çıktığımda Tuğra karşıda elinde sigarası ile beni bekliyordu. Yanına gittiğimde sigarasını söndürüp bana sarıldı bende ona.

"Vaay, hoşgeldin dostum!"

"Hoşbuldum kardeşim benim"

Birbirimizden ayrıldığımızda bavulumu elime alıp yürümeye başladım.

"Beklediğimiz an geldi ama keyifler bozuk?"

Durup bana bakmaya başladı.

"Yapma böyle be oğlum! Mesele Aden değil mi?"

"Oğlum yeni tanıştığımız kız bile bana inandı Aden inanmadı a*nakoyum"

"Yeni tanıştığın hangi kız?"

"Sırma"

"Anlat bakayım sen şunu"

Ortak adlı kişinin WhatsApp profil resmi

BAL | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin