Alarmın sesiyle gözlerimi açtım.
Bugün okul kampı vaktiydi.
Ayağıya kalktım. Odamın içindeki lavaboya ilerleyip işedim. Dişlerimi fırçaladım. Ve giyinme odama ilerledim.
Milyon dolarlık kıyafetler arasında gezirinirken ne giysem diye düşünüyordum. Sınıfın eziği 3 günlük bir tatil olacak demişti. Daha bavul hazırlayacaktım. Bad boy kaslı üvey abim de gelecek miydi bilemiyordum.
Gelirse gelsin bananee diyen iç sesime göz devirip omzumu silktim. Bal gibi dr umursuyordum. Hatta o gelirse ultra özenecektim. Ona olan hislerimi kabullenem. Sadece hoşlantı diye düşündüm. Aşk çok kuvvetliydi eheheee
En iyisi ona sormaktı
Odadan çıktım. Üzerimde mini şortum ve mini tişörtüm vardı. Ben böyle uyurdum. Hemen odanın karşısındaki odaya daldım. Ve bağırmaya başladım. Beni fark etsin istedim.
"UYAAAN BAK BEN GELDİM ODANA ÇABUKK HAZIR OLA GEÇÇÇ ADINI UNUTTUĞUM BAD BOY KASLI MAFYA ABMMM"
Üstü çıplaktı. Yüzüstü yatıyordu. Kaslı omuzlarıyla bakıştım. Burası sıcak mı olmuştu ne?
"Kızım ne bağırıyosun yha" diyen sesine kaşlarımı çatıp gözlerimi devirip dudaklarımı ısırdım.
"sen o lanedd okul gezisine katılıyor musun ssss?"
"sanane bücür? Ne oldu yoksa bana göre mi giyinip süsleneceksin?"
"Ne alaka canım ben hep kendime özen gösteririm. Hem sana güzel görünmek isteyen kim? Ege de gelecekmiş. Yanımda dağ ayısı olur mu olmaz mı ona göre çocuğa haber vereceğim yanında tüfek getirsin ssss"
"Söyle o iyi çocuğa ben yanında olacsğım. Onunla vakit geçiremeyeceksin. Seni bırakmam." sert ses tonuyla konuştu.
Kaşlarını çatmıştı. Nedensizce sinirlenmişti.
"amaaaan ben seni umursamıyorum aramıza giremezsin ssss" deyip kapıyı çarptım. Kalbim pırpır atıyordu. Aşık mı oluyordum?
Hemen odaya geçtim. En kısa eteklerimi, en yüksek topuklularımı, en kokulu parfümlerimi ve en parlak ojelerimi seçtim. Yanına da en pahalı mücevherlerimi ve tokalarımı koydum. Bizim okuldaki kızları toplasan bu kolyelerim kadar etmezlerdi.
Bu tatilde adını unuttuğum ve bakmaya üşendiğim kötü kaslı mafya Üvey abimi çok kıskandıracaktım.
Geçiş bölümü gençler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Romance"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk