Gözlerimi yerde açtım.
Ne?
En son kaslı bir mafya görmüştüm. Beni kaçırmamış hatta taciz etmemiş miydi?
Neden Allah'ım neden beni götürmedi? Ağlamaya başladım. Çok çişim vardı. Acaba şu çalılığa yapabilir miydim çişimi.
O sırada kafamın üstündeki otlar burnumu kaşındırdı ve ardından hapşırdım. Hapşırmanın etkisiyle sarsılan bedenim yüzünden altıma işedim. Daha çok ağladım.
Hem beni kimse bulamamıştı hem de gördüğüm adam beni istememişti. Ben de bensem ki adımı hatırlamıyorum gider o adamı bulup hesap sorarım.
Benim okulum var mıydı hatırlamıyorum. Kaç gün olmuştu da okula gitmemiştim? Okula gitmeliydim çünkü şuan aklıma başka bir şey gelmiyordu. Eve geri dönemezdim. O yüzden eve geri döndüm.
Eve geri dönmek nedense çok kolay oldu. Meğersem ben 10 metre ilerdeki ağaca takılıp düşmüşüm. Ne kadar aptalım. Ssssss
Eve döndüğümde evde kimse yoktu. Hadi ama neler oluyor? Bugün günlerden ne bilmiyorum fakat okula gideyim.
Hemen kısaltırıp daralttırdığım üniformalarımı giydim. Altına da yüksek topuklularımı giydim. Arabama bindim. Altıma yapmama rağmen banyo yapmamıştım çünkü çişim gül kokuyordu.
Okula geldiğimde saat 12.43 idi.
Hemen sınıfıma çıktım. Öğle tatilinde olduğumuz için sınıf neredeyse boştu. Gidip üvey abimin sırasına oturdum. Ona hesap soracaktım.
Zil çalınca herkes sınıfa geldi. Ama kaslı üvey abim yoktu. Gözlerimi devirip çığlık attım.
O sırada abim bir sürtüğü kucağına almış öpüyordu. Sürtük çok kısa giyinmişti. Eteği topuğuna geliyordu. Sürtük işte....
Birbirlerini adeta yiyorlardı. Bu görüntüye dayanamayıp sırayı devirdim. Herkes bana döndü. Abim ve sürtük bile. Aovvv deyip abimin karşısına dikildim. Dudakları kıpkırmızıydı.
"Dün ben gidince neler oldu bencil ego yığını?"
"Ben miyim ego yığını? Ay evet benim. Her neyse, annen hastaneye kaldırıldı, babam kriz geçirdi ve şey ben de.... Bu güzelde kaldım."
Kız çok çirkindi öncelikle. Yemyeşil gözleri, kalkık küçük burnu ve dolgun dudakları vardı. Ayrıca 0 bedendi galiba.
"Bu mu güzel? Hiç zevkin yok üstüne üstlük bir de dağ ayısısın" deyip yüzüne tükürdüm.
Kaslı üvey abim sinirle ayağıya kalktığı gibi hoca geldi de kurtuldum. Yoksa yerdi bu beni.
"Evet çocuklar tabii ki bugün size proje ödevi veriyorum. Tabii ki iki kişilik maksat yakınlaşmanız için ortam olsun. Bilerek boktan kişileri eşleştirdim. Listeyi asıyorum tenefüste bakarsınız. Bugünkü dersimiz ise..."
Hocanın sonradan dediklerini pek dinlemedim. Zaten ne öğretmeni olduğunu da bilmiyordum.
Dersin geri kalanını bad boy abimi izleyerek geçirdim.
Tenefüs zili çalınca herkes listeye koştu. Ben de güzelliğimi kullanarak herkesi yok ettim. Adımı bulunca yanına baktım ki ne göreyim???
E ben bunu tanımıyorum?
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Romantik"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk