Finale hoş geldiniz....
Hollanda (4 yıl sonra)
Eliz'den
Alarmın sesiyle uyandı-
"Anne, anne, baba, baba!!"
Yatakta üstümüze atlayan 3 yaşındaki ikiz çocuklarım olmasaydı alarmın sesiyle uyanabilirdim fakat artık bir anneydim.
Eşimin "Şş bebeği uyandıracaksınız." diyerek ikisini kucağına alışını anne şefkatiyle izledim. Artık anne olduğum için etrafa genel olarak şefkatle bakıyordum.
Gözüm odanın bir köşesinde horul horul uyuyan 1.5 yaşındaki oğlumu bulunca yine anne şefkatiyle gözlerim doldu. İkizlerin biri kız diğeri erkekti.
İsimleri Evrim ve Devrim idi. Evrim babasının kolundan kurtulup üstüme atlayınca karnımm diyerek bağırdım. Çünkü 7 aylık hamileydim.
Ama bekleyin siz en son atölyede kalmıştınız değil mi?
O günden sonra pek bir şey olmadı aslında. Baktım üvey abim gay çıktı ona olan ümitlerim de yerle bir oldu.
Hani evlenip çoluk çocuğa karışacaktık?
Hani ona tuzlu biberli salçalı ve domestoslu kahve içirecektim?
Hani duvaklı gelini olacaktım?
Kitaplar böyle bitmiyordu ki! Neyseki zengindik de biz de başka kitap yazdık.
Meğer Mert (üvey kaslı mafya gay abim) sırf Ege'yi kıskandırmak için bana yakın davranıyormuş. Ege de zaten kendini bildi bileli erkeklerden hoşlanıyormuş.
E bunu öğrenmek en yakın arkadaşımı mahvetti haliyle. Çünkü Ege'yi ben 104.bölümde en yakın arkadaşıma yapacaktım.
Tam olanlara ağlayacakken öğrendim ki annemin ona babasından kalan şirketi iflas etmiş. Daha önce bu şirketten hiç bahsetmemiştim ama bizim zaten hep kenarda köşede şirketimiz olurdu.
Sonra öğrendik ki bize yardım etmek isteyen bir başka şirket varmış. Bize ettikleri teklif çok iyiydi fakat bir şartları vardı. BENİ OĞULLARINA İSTİYORLARDI.
Benim üvey abi kurgusu zoraki evlilik kurgusuna kaymasın mı?!
Fırsat bu fırsat diyerek önce ağlayıp çığlık attım sonra da onunla evlendim. 40 gün 40 gece düğün yaptıktan sonra hamile olduğumu öğrendim. İkizlere hamileydim!
İkisi doğduktan sonra oğlum Deniz dünyaya geldi. Şimdi de bir kızımız olacak adını Güneş koyacağız.
Tüm bunlar olurken Ege ve Mert ise Hollanda'ya taşındı. Biz İzmir'de kalıyorduk fakat bir ay önce bir davetiye aldık. Evleneceklerdi. Onun için hemen Hollanda'ya geldik.
Benim bağırmamla uyanan Deniz ağlamaya başlayınca çocuk sahibi olunca yontulan odun kütük kocam kalkıp onu pışpışlamaya başladı. Hanımcılık kazanacak yess ss
"KALKINN BUGÜN DÜĞÜN VARR!!" diyerek çığlık atmamla kocam ve çocuklarım yüzlerini buruşturdu. Yapacak çok iş vardı ehehehehe ss
Kendi düğünümde 8 farklı gelinlik giydiğim için gelinlik giymekten sıkılmıştım. Zaten balayına giderken de 9.mu, balayından dönerken de 10. gelinliğimi giymiştim. Hepsi farklı modeldi çünkü zoraki kocam çok zengin tamam mı .Sssss
Tüm çocukları kocama emanet ederek otel odamızın banyosuna girdim. Çilekli, naneli, çikolatalı, kahveli ve hindistan cevizli şampuanımla saçımı; çiçek kokulu duş jelimle de vücudumu yıkadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Romance"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk