Hemen cebimden kimliğimi çıkardım. Adımı unutmuştum ehehe
Adım Eliz'miş. Malum kaç bölümdür masumdum. Başıma önüme eğdim. Kızarmıştım.
Gelen vahiy ile adının Mert olduğunu öğrendiğim kaslı üvey abim ile birlikte yapacaktık bu ödevi. Arkama döndüm. Bana sırıtarak bakıyordu. "AYI MI OYNUYOR SLKKK! 1!1!1!!!11!! diye çığırdım.
Yüzünü garip bir şekle soktu. Nedense ya kaşları çatık kızgın bakışlar atıyordu ya da yüzü bir sağa bir sola garip garip kayıyordu. Kaslı olduğu için bir şey diyemiyordum ama evlenir miydik acaba?
Ne diyordum ben ya? Ağzını açtığını görünce konuşmasına izin vermeden yeniden çığırdım. Genelde çığırırdım. Bu benim normal sesimdi. "YÜZ SPAZMI MI GEÇİRİYOSUN ANLAMIYORUM AĞZIN GÖZÜN HEP BİR TARAFA KAYIYOR!!!!!!"
Yüzü sözlerimle düzeldi sonra yine yamuldu. "Seni baştan çıkarmak için özel bakışımı kullanıyorum. Bu bakışa yavşaklık s pro lite diyorum. Tabii sen anlamazsın. 6 bölümde adlarımızı unuttun."
Daha fazla buna dayanamıyordum. Hemen telefonumu çıkarıp goodboy olan Ege'yi aradım. Kaza yapmadan önce harika zaman geçirmiştik. Ona biraz yüz verip geri çekilecektim. Hikayenin sonunda belki biriyle tanıştırır evlendirirdim onu.
" Ege, benim Eliz. O gün sana olmaz dedim ama yemeğe çıkalım. Yok yok kahve içelim. Benim üvey abim var. Bana yavşıyor. Daha geçen gün bar sahibi olduğunu öğrendim. Noolur gel al beni yoksa iş boka saracak"
Ege direkt geldi. Ama böyle direkt. Anında önümde belirdi. İnce belimden tutup beni son model arabasına bindirdi. Arabadan son model sesler çıkıyordu.
Gözüm bad boy stepbrotherıma kaydı. Bize kızgın kızgın bakıyordu. Bas gaza aşkım diye bağırdığımda Ege de son hızla arabayı sürmeye başladı. Sonra ne hikmetse haaarika bir restorantın önünde durduk. Hemen içeri girip çok pahalı garip soslu yemeklerden yedik. Telefonumun çalmasıyla kafamı yemekten kaldırdım. Bilinmeyen numaraydı.
"Alo, ben bad boy stepbrotherının en yakın arkadaşıyım. Ben de bir bad boyum ve sınıfta edindiğin en yakın bffinle 109.bölümde evleneceğiz. Ama dur şimdilik görevim neler olduğunu anlatmak. Mert çok kötü yaralandı. Sinir krizleri geçirip başkalarına zarar veriyor. Onu durduramıyoruz. Yardımın lazım. Onu sadece sen sakinleştirebilirsin. Hemen attığım konuma gel."
Konuma baktığımda korktum. Çok ıssız ve tüyler ürpertici bir konumdu. Bu konumda sadece içinde adam öldürülen depolar olurdu. Hemen Ege'ye döndüm." Ege gitmem lazım sen hesabı ödersin öptüm bbbbbb"
Uçarak restorandan çıkıp önümde duran taksiye bindim. Abiye konumu söyledim ve yola çıktık. 5 saniye sonra varmıştık. Taksici "Abla burası çok tekinsiz istersen bekleyeyim." dediğinde ben de "AWWWW çen beni mi düçündün haaa yeyim şeni yeyimmm." deyip taksici abinin yanaklarını sıktım. Taksiden indiğimde taksi saatte 105 hızla uzaklaştı. Pezevenk.
Hemen önünde durduğum depoya girdim. Ne göreyim. Abim olacak kaslı bad boy kanlı kıyafetlerle önünde bağlı olan adama işkence uyguluyor. Çığlık atıp hafifçe bayılacaktım ama kendime gelip bayılmadım. Zaten bayılsam beni Mert tutardı. Mert de adam öldürmekle meşguldü onun için gerek yok ya deyip ayıldım.
Mert dönünce şok oldu. Kanlı depoda bağrışım yankılandı.
"SEN BİR DE MAFYA MISIN AQQQ???"
Luv u all, ❤️
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Romance"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk