Kaslı Mafya Üvey Abim *11*

16.5K 300 115
                                    

Oh shit, here we go again

Bu yelloz da kimdi böyle?!?!???

Hem kim oluyordu da mafya kaslı üvey abimle konuşuyordu?

Çığlık atarak ayağıya kalktım

Tüm gözler üzerimdeyken yan masadan aldığım şarap şişesini kadının sarışın kafasında kırdım. Kıskanmıştım ne yapiyim

Üstü şarapla kaplanan sarışın pis yelloz bana şok içinde baktı. Zorba üvey kaslı abim "ELİZ MASUM O BENİM KUZENİM!?!?! ARTIK SİZ DE AKRABASINIZ!?!?!?" dediği gibi bayıldım.

**********************************

Gözlerimi simsiyah bir odada açtım.

Benim odam değildi çünkü benim odam bembeyazdı. Yavaşça doğrulduğumda üstümde erkek kıyafetleri olduğunu gördüm.

Pis sapık üvey abim mafya bozuntusu kaslı öküz mü giydirmişti bunları?

Tam çığlık atarak ayağıya kalkacaktım ki kapı sonuna kadar açıldı. İçeriye üstü çıplak ıslak kaslarından sular aka aka üvey abim kaslı mafya bozuntusu 3r'li errrkek girdiğinde gözlerime inanamadım.

Çok kaslıydı omgosh

Bana çapkın bakışlar atarak "Ne oldu sayım Eliz Masum, bakmalara doyamıyorsun." dedi.

"Neyine bakıcam ya alt tarafı baklavaların var hıh hem üstümdekileri sen mi giydirdin bana dokundun mu pis sapıkk" diye çığırdım

"Önceden görmediğim şey değil ben pilavboy 3r'li errrkeğim unuttun mu?" dediğinde beni düpedüz taciz etmesine değil de benden önce olan ilişkilerine sinirlenip ayağıya fırladım.

"Bna bakk bne snein bldiğn innocent girllere benzemem hıh tısss"

Hemen kapıyı çarpıp çıktım. Çok duygulanmıştım. Ağlamaya başladım.

Dizilerdeki gibi kapıya yaslanıp yavaşça yere çöktüm. Ağlamaya devam ediyordum fakat arkamdaki kapı açıldı ve geriye düştüm.

Kafam yere çarptı. Bilincim gidiyordu....

"Kalk artık bayıla bayıla bi hal oldun aq" üvey kaslı abim giyinmiş tepemde bana bağırıyordu.

O sırada telefonum çaldı. Zıplaya zıplaya telefonumu aldım (telefonumu nerede bırakmıştım hatırlamıyordum fakat sesi takip ettim ssss)

En yakın arkadaşım arıyordu. 108 bölüm sonra benimle sevgili olmaya çalışan iyi çocuk egeyle evlenecek olan arkadaşımdı bu. Sonradan kaslı abimin iğrenç erkek grubundaki komik çocukla couple olacak olan değil. O farklıydı.

"Alo"

"KIZIM OKUL GRUBUNA BAK KAMPA GİDİYORUZ KAMPAA"

Çığlığıyla yüzümü buruşturdum. Yine ne oluyordu ne kampıydı bu ya. Ben orman ot toprak sevmezdim ki pfff

Tamam be salak kapat dedikten sonra yüzüne kapadım friendship goalsssss sssssss

İlk günden mucizevi şekilde gruba alınmıştım numaram vahiy olarak sınıf başkanına indi herhalde çünkü ben kimseye vermemiştim numaramı.

Sınıfın ineği: Arkadaşlar Burcu hoca sınav stresini azaltmak için bizi kampa götürüyor.

Mesajı okuyunca gözlerimi devirip kaşlarımı çatıp omzumu silktim.

Çok stresliydim cidden.... İyi gelecekti....

Sınıfın hanzosu: Ne zaman gideceğiz?

Sınıfın eziği: Ne kadar kalacağız?

Sınıfın ineği: Arkadaşlar 3 gün kalacağız cuma okul sonrası otobüsler gelecek ismini yazdırmak isteyen yarın bana gelsin.

Çok heyecanlıydı. Bakalım neler olacak....

OF JJSNDNFJFJDNDNDJRKR O KADAR UZUN ZAMAN OLDU Kİ PASLANMIŞIM NE OLUR MAZUR GÖRÜN

HİKAYEYİ YAZARKEN 10 YIL YAŞLANDIM VALLA JSJDMMDMFMFMF

Arkadaşlarrr şeyy kaslı etiketinde 1 olmuşuz yeyy bu arada yayınevleri istek gönderiyor ama ben biraz daha yazmak istiyorum ehehe çok da istek geldi raflarda görelim diye rhehege benim kupcakelerim hehehe NEYSE SİZ VOTE VERİN 8000 VOTE OLMADAN YB YOK HEHEHE

yazarlarla bari dalga geçme şşşş








❤️

Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin