Kaslı Mafya Üvey Abim *4*

37.7K 622 351
                                    

Yoğun ter, sigara ve alkol kokusuyla yüzümü buruşturup gözlerimi devirip omzumu silktim.

Hemen önümden ilerleyen hala adını bilmediğim belki de hatırlamadığım bad boy üvey abimin bir anda durmasıyla kaslarla dolu sırtına 1mm'lik minik burnumla daldım.

Hemen arkasına döndü. Bana "Burası benim mekanım. Hemen karanlıktaki locama geçeceğim. Ne halin varsa gör. Umurumda değilsin. Sssssss" dedi

Ben de dolan gözlerime aldırış etmeden omzumu silktim ve "siktir git" dedim.

Beni kolumdan tutup arkadaki odalara doğru yürümeye başladı. Ben de "Canımı acıtıyosunnn bırakkk" dedim.

Zaten ayağımda 87 metrelik altı kırmızı 64 milyon dolarlık ayakkabılarımla arkasından sürükleniyordum. Bileğim de moraracaktı kesinnnn. Sssss

Bana Kısmetse Olur'daki adam gibi "SUSSS BE SUSSSS" diye bağırdı.

Ardından da Bu tarz benim'in çok izlenmesinden sonra tv8 kanalına geçince showtv'nin adından ötürü dava açması, tv8'de yayınlanan programın işte benim stilim adını almasından sonra show tv'de olan Bu Tarz Benim yarışmasındaki adam gibi "ÇIVDIVICAM YA ÇIVDIVICAM" dedi.

Koridorda ilerlerken ayağının yerdeki içki şişelerine çarpmasıyla duraksadığını görünce hemen kolumu çekip tuvalete koştum.

Yüzümde 863368852645 kat makyaj olduğu için yüzümğ yıkayamadım ama suyu açıp mimar selim bey gibi akan suya dokunarak ıslak mı diye kontrol ettim.

Bu sırada kadınlar tuvaletine giren bad boy üvey abim ile selim beyin sürprizini gören kadın gibi çığlık attım.

Bana "İşimiz daha bitmedi bücür" demesiyle kaşlarımı çatıp dudağımı büzüp omzumu silkip gözlerimi devirdim.


"Bırak beniiiii!!!!" diye bağırarak ses tellerimle onu duvara fırlattım. Hemen dışarı çıktım.

Resmen sewişiyordu herkes. Biri yanıma geldi. Tam kaslarına bakacakken yüzüme kustu. Öğğleyip dışarı koştum. Taksi çağırmak için telefonu elime aldığım gibi annem aramaya başladı.

Telefonu açtım "ALO ANNİŞKOM" bağırıyordum çünkü bar çok sesliydi

"Kızım neredesiniz? Hala yakınlaşmadınız mı? Kızım elletmeden evlenme. Sizi almaya geliyoruz" dediği gibi yüzüme telefonu kapadı.

Üstimdeki kusmuk yüzünden midem bulanmaya başladığı gibi kusmaya başladım. Ne yediysem ki yemek yediğim bir bölüm hatırlamıyorum kustum.

O sırada gözlerim karardı. Tam yere yapışacakken güçlü kollar ipince belimi tuttu. En son duyduğum "Hem bücür hem baş belası. İyi geceler küçüğüm."

Beni gülümsetti.



ARKADAŞLAR KİTAP TROL LÜTFEN ONA GÖRE YORUM YAPIN PLS PLS PLS



LUV U ALL ❤️

🌈

Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin