Gözlerimi odamda açtım. Başımda deli bir ağrı vardı. Üstüm örtülmüştü. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum.
En son kaslı bar sahibi üvey bad boy abim beni kaslı kollarıyla tutmuştu. Beni yatağıma o mu yatırdı acaba?
Dünü hatırladığım gibi baş ağrımın iki katına çıkmasıyla mide bulantım başladı. Dün üzerime başka kaslı bir çocuk kusmuştu. Üstüne ben de kusmuştum. Beni kusmuklu kıyafetlerle mı yatırdı bu dediğim gibi üstümü açtım. Ve bir baktım ki iç çamaşırlarımlayım.
Ama üstümdekiler dün giydiklerim değildi. Siktir diyerek bağırıp banyoya koştum.
Banyoda kirli sepetinde kusmuklu kıyafetler duruyordu. Ama ben missss gibi kokuyordum. Beni bir de yıkamış mıydı?
Aslında beynimin buna basmaması ve annemle konuşurken anlamam lazımdı fakat birazcık anlamıştım.
Hemen üstüme dünden daha kısa ve dekolteli şeyler giydim. Ben de böyle rahat ediyordum işte.
Ayağıma altı kırmızılı topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra odamdan çıktım ve takır tokur merdivenlerden inmeye başladım.
Aşağıdan çatal kaşık sesleri geliyordu. Bir baktım bahçede annem ve üvey babam oturmuş kahvaltı ediyorlar. Acaba adını unuttuğum üvey abim nerede?
Annem beni fark ettiği gibi ayağıya kalktı. "Uyandın mı kızım?"
"Hayır uyuyorum aq"
Gözlerimi devirip omzumu silktim. Annem de gözlerini devirirken bana "Git de abini çağır o da insin bugün hava çok güzel" dedi.
Ben de tüm o yürüdüğüm yolu geri çıkmak zorunda olduğum için oflayarak gözlerimi devirdim. Sonunda 9742468842. Kata geldiğimde O'nun odasının önünde durdum. Kapıyı tekmelemeye başladım. Ama nasıl bir hayvansa hiçbir ses gelmedi içeriden.
Ben de 8632. Tekmemden sonra kulbu kavradım ve aşağı çektikten sonra kapıya kafa atarak kapıyı açtım.
Abim yatakta yüz üstü yatıyordu. Çarşaf beline kadar örtüyordu vücudunu. Sırt kaslarıyla bakışmamı bitirdikten sonra yanına ilerledim. Tatlı göründüğünü söylemiş miydim? Çok masum duruyordu. Sssss
Bağırmaya başladım. "YETER BE NE KADAR TEKMELEDİM KAPINI HABERİN VAR MI KALK ARTIK NE KADAR AYISIN DAĞ AYISI"
Bir anda beni bileğimden tutup altına aldı. Hemen çığlık attım. Güzelliğim ve masumiyetim gidecek miydi?????
Bana yukarıdan ters ters bakıyordu. Tam kaslı ağzını açacakken kapı çalındı. "Çocuklar ne yapıyorsunuz orada? Bir çığlık duyduk."
Biz daha hareket edemeden kapı sonuna kadar açıldı.
Evet şimdi sıçmıştık.....
LİNÇLWMEYİN LİNÇLEMEYİN
Hoşçakalın❤️❤️❤️
🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Storie d'amore"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk