Abimle arabaya bindiğimizde hala söyleniyordu
"Ne diye üç günlük kampa 8 valiz götürüyorsun ki baş belası bücürük sümüklü veledd"
4 gündür aramıza soğukluk girdiğini hissediyordum. Ne zaman egeyle benim için kavga edecekti? Ağlamaya başladım. Bana aşkla bakmıyordu artık.
"Sen ne zaman böyle oldun ühüğüü"
"off veledd kes sesinii"
Ağlarken okula geldiğimizi gördüm. Araba durmadan camı açıp camdan atladım. Müthiş bir iniş yaptım. Herkes bahçedeydi. 8 valizimle gelen üvey kaslı mafya abime baktım. Öfleyip püflüyordu.
Yanıma gelen Ege'yle önüme döndüm.
"Merhaba masum eliz"
Merhaba diye fısıldadım. Ağlamaktan sesim çıkmıyordu.
Yanıma gelen mafya abim egeyi görğnce kaskatı kesildi. Bir süre bakıştılar. Kesin beni paylaşamıyorlar derken "Sonra görüşürüz elizz" diye ege yanımdan koşarak uzaklaştı.
O gittikten sonra ayakta dikilmeye devam ettik. 1dk sonra üvey abim mafya kaslı bad boy'un telefonuna mesaj geldi. Abim onu okuduktan sonra "Şimdi geleceğim" diyerek yanımdan uzaklaştı
MERT
Veledin yanından uzaklaşmamla telefonumu yeniden açıp saate baktım.
Otobüsün gelmesine daha vardı.
Okula ilerleyip aşağı inen merdivenlere yöneldim. Resim atolyesine gelmemle kapıyı açmadan soluklandım.
Kapıyı açtığımda içerisi karanlıktı.
Tam elimle ışıkları açacaktım ki "Şş karanlıkta kalalım" dediğini duyunca nefes verdim.
Bir adım atarak atölyenin üstündeki camlardan içeri giren ışıkla yüzünü gördüm.
Atölye yerin altındaydı. Sadece yukarıda birkaç pencere vardı
"Daha ne kadar sabaha kadar mesajlaşıp gerçek dünyada karşılaşınca tek laf etmeyeceğiz mert?
Geçiş bölümü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaslı Mafya Üvey Abim +18 (Raflarda) (Film Oldu)
Romance"Benimsin" dedi hırlayarak. Bir saniye bir de kurt adam mıydı? İlk haftasında 100k sattı Filmimiz gişe rekoru kırdı Yayınlandıktan sonra kaslı etiketinde 1. olduk