30.

81 5 16
                                    

A i proszę o pilne przeczytanie notki na dole!

Jak wygląda wasze wspólne gotowanie


Yoh


Raz gdy chcieliście upiec ciasto to hehe spaliliście pół kuchni ale przyznam wam że cisto wyszło wam zarąbiście, niestety kuch nia po waszym wspólnym gotowaniu wygląda za każdym razem okropnie.



Ren


Strasznie ciężko namówic go na wspólne gotowanie ale jeśli już się uda to masz gwarancje że nudno nie będzie, obowiązkowo jest zawsz wojna na mąkę lub jajka. No cóż to ty to musisz potem sprzątać ale czasem warto by widzieć uśmiech tego gbura .


Horhoro


Zawsze dobrze się przy tym bawicie, nie zawsze jest syf więc nie jest źle. Przynajmniej jedzenie wam dobre wychodzi więc nie narzekacie.


Ryu


Ty prawie nigdy nie gotujesz bo on tak dobrze gotuje że twoje jedenie nie może się równać z jego ale gdy już gotujecie razem zawsze stara się nauczyć cię czegoś nowego albo stara ci się pomóc udoskonalić twoje umiejętności kuchenne.


Faust


na Lucyfera, jego lepiej nie wpuszczać do kuchni. Raz gdy sam gotował spalił całą kuchnię po czym była cała do wymiany a kiedy dojdzie do tego że gotujecie razem musisz pilnowac go jak małego dziecka by nic nie spierdolił przy gotowaniu.


Hao


Nie będzie z Tobą gotował i kropka. Raz w życiu to z Tobą robił i więcej tego nie powtórzy. Pewnie się zastanawiasz czemu? A temu że i On nie ma do tego talentu i Ty go nie masz, kuchnia wyglądała jakby przeszło przez nią tornado a jedzenie ledwo dało się zjeść.


UWAGA! Rozdział 31który pojawi się w najbliższe dni będzie w całości 18+ więc jeśli nie lubi to nie czytaj i czekaj na następny rozdział. To tyle i do następnych rozdziałów.

shaman king! preferncje/scenariusze!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz