6/?
Jakiego zwierzaka bedziecie mieć
Yoh
Kiedy ci już uległ postanowiliście wziąć pieska, wzieliście tego który ci się najbardziej popodobał a gdy wyrósł trochę okazało się że wzieliście długo-włosego owczarka niemieckiego a miałbyć taki mały piesek . Hehe upsik
Ren
Kiedy doszliście do schroniska od razu jak zaczarowana chodziłaś przy klatkach i głaskałaś każdego pieska i kota, on tylko stał z lekkim usmiechem i patrzył się na ciebie. Kiedy już doszłaś do końca ujrzałaś malutkiego szczeniaczka zwiniętego w kulkę z fioletową wstążeczką, który od razu skradł twoje serduszko, bez zastanowienia powiedziałaś że chcesz tego i okazało się iż jest to mały doberman który potem urośnie na dużego psa.
horohoro
No cóż wy może i nie wzieliście kota czy psa lecz króliczka miniaturkę, wybrałaś samca białego jak śnieg o czarnych oczach. Oboje jak go tylko zobaczyliście już wiedzieliście że chcecie tego.
Ryu
Chciał jaszczurkę ale nie przewidział że przyniesiesz do domu czarnego jak smoła i puszystego kota, którego znalazłaś na ulicy. Nie mogł wybrzydzać bo nie miał serca ci tego robić kiedy ty tak się cieszyłaś.
Faust
Chciał zrobić ci niespodziankę więc gdy ty sobie smacznie spałaś on pojechał po upatrzonego i zaklepanego już małageo szczeniaka Setra Angielskiego. Kiedy ty niczego nieświadoma stałaś w kuchni Faust po cichu wszedł i puszczając szczeniaka, który ciekawy od razu wbiegł do kuchni i polizał cię po nodzę. Zdziwiona odłożyłaś kubek i spojrzałaś w dół, widząc malego kudłatego szczeniaka w brązowe plamy zaczęłaś piszczeć ze szczęścia i ze szczeniakiem na rękach poszłaś podziękować ukochanemu.
Hao
Kiedy uległ ci nie spodziewał się że będzie to lis, kilka dni po tym jak się zgodził w pewnym momencie wyszłaś i powiedziałas że wracasz pod wieczór, on się niczego nie spodziewał a tym bardziej że wrócisz z lisem idącym przy twojej nodze