23.

78 6 5
                                    

4/?

Kiedy masz okres

Yoh 🧡

Od rana umierałaś w łóżku z bólu a twój jakże kochany narzeczony jak tylko mógł starał ci się dogodzić. Przynosił herbatkę, słodycze, poszedł ci nawet po podpaski gdy go o to poprosiłaś a kiedy ból ci przeszedł na tyle byś mogła iść spać, Yoh cierpliwie przy Tobie siedział i głaskał cię po włosach.

Ren🖤

On nienawidzi gdy masz okres, humor zmienia ci się co sekundę, raz płaczesz, raz się śmiejesz potem krzyczysz, nagle się czegoś boisz a zaraz potem dziwnym trafem jesteś zirytowana na wszystko i wszystkich ale jeśli go o coś poprosisz bez wahania to wykona bojąc się że oberwie od Ciebie.

Horohoro 💙

Kupi ci podpaski i słodycze na zapas a na ten czas wyprowadzi się do Yoh w obawie przed tobą która podczas okresu zamienia się w prawdziwego demona.

Ryu 💜

On cierpliwie znosi to wszystko i gdy go potrzebujesz jest a kiedy chcesz być sama po prostu zajmuje się czymś innym.

Faust 🤍

Od razu załagodzi twoje bóle a po każdą zachciankę pójdzie do sklepu bez problemu. Chcesz czekoladę? proszę, chcesz pączki? Proszę, masz ochotę na pizze? Zamówi specjalne dla ciebie.

Hao ❤️

Zbytnio się nie przejmie chyba że bardzo cię boli wtedy stara się pomóc jak tylko może, jeśli będziesz chciała czekoladę albo inną zachciankę spełni ją dla ciebie byle byś nie zamieniała się we wściekłego demona.

shaman king! preferncje/scenariusze!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz