Dziękuje za masę pomysłów od @Shadow_Foxii oraz AngelStar230xd
5/?
Kiedy trujesz mu dupe że chcesz zwierzoka
Yoh
Trułaś mu dupe nie miłosiernie o jakiekolwiek zwierzę, na każdy twój argument o tym jak fajnie jest posiadać zwierzaka zawsze odpowiadał " A nie wystarczy ci Amidamaru i twoje shikigami?"za co za każdym razem obrywał a ty się nie poddawałaś i w końcu się zgodził.
Ren
Byłaś dla niego tak upierdliwa że po dwóch tygodniach nękania go i męczenia nie wytrzymał. Z samego rana gdy tylko chciałaś go znów męczyć powiedział byś się ubrała i idziecie do schroniska. A ty cała uradowana byłaś szybciej ubrana niż on nie mogąc się doczekać.
horhoro
Nie było ciężko lecz najpierw twierdził że jego duszek wam w zupełoności wystarczy ale gdy się popłakałaś że chcesz prawdziwe zwierzątko od razu wymiękł.
Ryu
Praktycznie od razu się zgodził pod umową że to będzie kot albo jaszczurka, nie mając nic do gadania i tak szczęśliwa się zgodziłaś.
Faust
No to ty nie wiesz? Wy macie Frankenstaina aleee jeśli go ładnie poprosisz może by się zgodził.
Hao
Jeszcze zwierzaka mu brakowało. Za każdym razem pytał ci się po co ci zwierzak skoro mamy Opacho na co ty zawsze prychałaś obrażona bo bardzo lubisz zwierzęta ale w końcu się ugnie i łaskawie pozwoli ci na zwierzę.