Sny a úvahy

20 2 0
                                    

 Znáte ten pocit, když si v klidu sedíte za počítačem, hrajete nějakou hru, jste uprostřed důležitého souboje a najednou vás zavolá někdo z rodiny?

Ne?

Kde proboha žijete?!

U mě to je na denním pořádku.

Proto jsem se ani nedivila, když na mě zavolala – dle hlasu – nasraná mamka s tím, že se mám hned dostavit do obýváku.

Bůh ví, co jsem provedla tentokrát. Nezapomněla jsem na myčku?

Nebo pračka?

Nevím, ale hezký to nebude.

„Co to je?" drží v rukách lehce... odvážnější oblečení a teď nemyslím kratší šaty, či sukni.

„Eeee..." zasekla jsem se na místě a vybavil se mi ten moment, kdy jsme to s kamarádkou vybírali pro jednu speciální událost.

-------

„Vem si ho i v černý." rýpe do mě už pět minut.

„Když já nevím, co když to je všechno zbytečný..." podívám se na ni pochybovačně.

„Drž zobák, takový myšlenky zahoď a padej ještě pro to černý. Budeš to moct střídat." začne se smát.

„Ha, ha." ironicky si odfrknu a poslechnu ji.

„Ještě mi budeš děkovat." dá mi herdu do zad a tím mi skoro vyrazí dech.

„To se ještě uvidí." zasípu.

--------

„Tak mladá dámo, něco na obhajobu k tomu, že to máš tak debilně schovaný, že to najdou i děti?"

„Em, nemají se co hrabat v mojí skříni." seberu jí to rychle z ruky a jdu zpátky do pokoje.

Díky za vrácení vzpomínek mami.

--------

V pokoji je naprostá tma a já přemýšlím, jestli to fakt jdu udělat.

Rty mám už teď jako po botoxu a jednu ranku vedle druhý.

---------

Jo to byl začátek. A jediné štěstí bylo, že nikdo nebyl doma a ještě jsem našla klíče od mého pokoje.

--------

„Máš dokonalý tělo." slyším přes hučení krve v uších.

„Nejsi zklamaný?" dám si vlasy za ucho.

---------

Jedna z nejdokonalejších nocí mého života.

A nejde o ten akt jako takový. Jde o překonání strachu z odmítnutí, o překonání sebe-nenávisti a zároveň o ukázce naprosté zranitelnosti.

Lituju toho?

Rozhodně ne, je to další perspektiva světa.

Ale svět není jen o tom, je taky o harmonii, barvách, respektu a mnoha dalších věcech.

Každý projde obdobím tmy a pustoty, ale pro každého takového člověka existuje protějšek, který mu ukáže barvy.

Book of BooksKde žijí příběhy. Začni objevovat