ඈතින් පේන PyeongChang-gun කඳු පන්තිය අස්සෙන් ඉර පායගෙන එන්නේ කිරි පාට වලාකුලුවලට කහ තැඹිලි පාටට මෝස්තරයක් ද ලබා දෙනගමන්.මේ ගෙවෙන්නේ දකුණු කොරියාවට ශිත සෘතුව නොවුනත් ප්යොන්චන්ග් ගන් වලට කවදත් තිබුනේ අමුතුම සීතලක්. දකුණු කොරියාවල ග්රිෂ්මෙදිත් මෙහෙට සීතලයි..
මේ කඳු යාය එක්ක බැදුන ගම්මාන වගේ ගොඩක් තැන් ඒ හුරැපුරැදු සීතලට හරි ලස්සනට හැඩ ගැහිලා තිබුන නිසා මේ පැත්ත සංචාරකයින්ගෙන් පිරැනු ප්රදේශයක් උනා..
" ආාාහ්..... ෆක්..... මම තමුසෙලට කිව්වා ජේජු යමුයි කියලා... ශිට්.. බලනවා මගේ මේ සපත්තුව එරැනා ඕයිඉඉ... අයිසේ ජුන්පියෝ මේ සීතලේ කඳු බඩගන්නේ මොක්කු ද බම්... "
" යා... චෝයි යොන්හා.. අපි තාම කඳු නගින්න පටන් ගත්තේ නෑ ඕයි.. මුලින්ම හොටෙල් එකට ගිහින් ඉන්න ඕනේ ගොං ගැනියේ... "
" මේ මේ.... මම ඔයැයිගේ ගෑනි වෙන්නේ කොහොමත කියනවා ද..ආාා අපි කසාද බැදලා ද... අනික ඔහෙ වගේ පොලොස්කොට්ටෝරැවෙක් බදින්න තරම් ඔල්මාදයක් මට නෑ.. මගේ අර බලු සෝල්ට තිබුනට.. "
" යා......ආාාා...... තමුසෙලා දෙන්නම ඔය කියවිල්ල නවත්තනවාලා ඉක්මනින් උඩට යමු රෑ වෙන්න කලින්... නැත්නම් හෙට උදේට කෝටිපති අයිස් කුට්ටි මිනිසුන් කියලා කියලා නිව්ස් වලට යයි... "
චෝයි යොන්හා... වයස අවුරැදු විසිපහක කෝටිපති මුරණ්ඩු.. දඟ කෙල්ලෙක් කිව්වොත් හරි..එතකොට එයාගෙ කෑ ගහන යාලුවා
යුන් ජියා වගේම එයාගේ බෝයිෆ්රෙන්ඩ් කිම් ජුන්පියො එක්ක රණ්ඩු කර කර එයා මේ යන්නේ ප්යොන්චන්ග් ගන් කඳු නගින්න.. කැම්ප් එකක් කිව්වත් හරි..
VOCÊ ESTÁ LENDO
V - COLLECT || SHORT STORIES || KTH
FanficIt's a Collection of Taehyung FF Oneshots Enjoy... Ayo_PJM 2021.12.30