5

545 44 1
                                    

Sena'dan

💕

Sena: Çorba ve çikolatalar için tekrardan teşekkür ederim, iyi geldi.

Komşu: Afiyet olsun güzelim

Komşu: Omzun nasıl oldu?

Sena: Biraz daha iyi gibi.

Komşu: O zaman izninle ben biraz uyuyacağım, malum yarın nöbet var sende bol bol dinlen

Sena: Şimdiden iyi nöbetler, iyi uykular.

Görüldü.

Sena Çevrimdışı

Komşu Çevrimdışı

Hâlâ ağrısa da omzum iyiydi, sadece sıyırdığı için mutluydum. Eğer bir şey olsaydı mesleğime devam edemezdim ve bu omzumun ağrısından daha çok üzerdi. Mesleğimi seviyordum. Ben bu düşüncelere dalmışken telefonum çaldı. 

''Alo, anneciğim nasılsınız?''

''İyiyiz, güzel kızım sen nasılsın?''

''Bende iyiyim.''

''Ayağın nasıl oldu bitanem''

''Biraz daha iyi sayılır. Ee siz n'apıyosunuz?''

''N'apalım, biricik kızımız bize ne zaman gelin getirecek diye düşünüyoruz.''

''Anne bu konuyu konuşmuştuk.''

''Biliyorum güzel kızım ama yani gereksiz bir kız için aşka küsemezsin.''

''Aşka küstüğümü kim söyledi annecim?''

''Yani, bu hayatımda biri var demek mi?''

''Anne, lütfen.''

''Tamam tamam öyle olsun, sen dinlen.''

''Görüşürüz annecim, anneme selamlarımı iletirsin.''

Evet, benim bir değil iki annem vardı. Fakat bu benim için asla sorun olmuyordu. Halimden ve ailemden memnundum. Ailemi seçme şansım olsaydı yine onları seçerdim. 

Annemlerin anlattığına göre doğar doğmaz yetimhaneye bırakılmışım onlar da yetimhaneye evlat edinmek için geldiklerinde ilk benim olduğum yere gelmişler, beni aşırı sevdikleri için uzun uğraş sonuçlarında evlat edinmişlerdi. Biyolojik ailem kim bilmiyorum ama beni evlat edinen aileyi daha çok sevdiğim kesin bir şey. Bu zamana kadar bana aşırı destek çıktılar. Ne olursa olsun hep yanımdalardı. 

💕

Anlaşıldığı üzere Sena'nın iki annesi var. Bu durum hakkında ki düşüncelerinizi çok merak ediyorum.

Diğer bölüme kadar kendinize çok çok iyi bakın, sizi seviyorum.
-

Canım Komşum | Texting & GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin